Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - honda mtx vs suzuki tsx, wat is het beste

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 999 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #58672 - honda mtx vs suzuki tsx, wat is het...
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 7621 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Tom- 17-9-2009 17:35 Print reply

Posts: 4151
Idd, een goede onversleutelde MTX vind je niet zomaar
 
FTS Member
-CrJarvin- 17-9-2009 18:18 Print reply

Posts: 362
nou echt croosen wil ik nie hoor, en ik wil het gewoon bij 50cc houde, miss een 16mm cabr + hd kop maar verdr nie zoveel

maar hoe zit het met de kwaliteit van het blok?

Dit bericht is gewijzigd door jarvimt5 op 17-9-2009 om 18:19 uur.
 
Snelle cilinders zijn blije cilinders :D, dus hoe blij is jouw cilinder?
antonhonda 17-9-2009 18:20 Print reply

Posts: 3616
honda is beter
alleen licht er aan hoe die onderhouden is
met tsx leer je wel meer sleutelen omdat daar steeds wel weer wat aan is
dus goed onderhoude honda zoeken !
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
Pixl 17-9-2009 18:21 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: antonhonda
honda is beter


En waar baseer je dat op?
 
So fuckin' what!?
antonhonda 17-9-2009 18:22 Print reply

Posts: 3616
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pixl
[...]


En waar baseer je dat op?


mijn ervaring
geen harde feite want die zijn er niet
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
Pixl 17-9-2009 18:32 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: antonhonda
[...]


mijn ervaring
geen harde feite want die zijn er niet


Dan moet je ook niet zo dom lullen. Aan een TSX heb je veel te sleutelen als je er geen onderhoud aan pleegt. Maar dat zal met een honda net zo zijn hoor..
 
So fuckin' what!?
Martijn II - Forum en Sales Moderator 17-9-2009 18:38 Print reply

Posts: 9841

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: antonhonda
honda is beter
alleen licht er aan hoe die onderhouden is
met tsx leer je wel meer sleutelen omdat daar steeds wel weer wat aan is
dus goed onderhoude honda zoeken !



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: antonhonda
[...]


mijn ervaring
geen harde feite want die zijn er niet


goh mijn ervaring is net andersom.
 
Too cool for school!
Tim_DR 17-9-2009 20:30 Print reply

Posts: 196
het zijn alletwee best wel goeie brommers, en ze lijken goed op elkaar. Ik vind de tsx met de snelle 50cc ook wel best goed rijden hoor, kies gewoon voor het model dat je mooist vind, want veel kwaliteitsveerschil is er toch niet echt
 
Frysk 17-9-2009 20:38 Print reply

Posts: 34928
dit is gewoon echt een smaak kwestie uiteindelijk.. MTX is goed en TSX is goed.. TSX heeft wel vaak koppelings problemen maar dat is dan het enige..

dus kies welke je het mooiste vind of het lekkerste vind rijden.. klaar
 
giggitybyte
Pixl 17-9-2009 20:38 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II

[...]



[...]


goh mijn ervaring is net andersom.


Dat heb ik ook ;P

Maarja, de kwaliteit van beide zal niet ver van elkaar liggen. Ligt er gewoon aan hoe hij is behandeld en onderhouden. Als jij beide goed behandelt en onderhoud zul je niet veel problemen ondervinden.
 
So fuckin' what!?
Martijn II - Forum en Sales Moderator 17-9-2009 20:39 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
dit is gewoon echt een smaak kwestie uiteindelijk.. MTX is goed en TSX is goed.. TSX heeft wel vaak koppelings problemen maar dat is dan het enige..

dus kies welke je het mooiste vind of het lekkerste vind rijden.. klaar


die koppelingsproblemen komen omdat niemand begrijpt hoe het werkt. Ik heb er iig nooit problemen mee gehad. zijn fijne koppelingen

 
Too cool for school!
Frysk 17-9-2009 20:40 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]


die koppelingsproblemen komen omdat niemand begrijpt hoe het werkt. Ik heb er iig nooit problemen mee gehad. zijn fijne koppelingen



naja heb 3 tsx'en gehad en allemaal hadden ze geen werkende koppeling toen ik ze kocht.. vandaar dat ik het even noem

als het gefixt is zal het ook wel klaar zijn, maar is toch wel noemenswaardig
 
giggitybyte
Pixl 17-9-2009 20:59 Print reply

Posts: 3125
Het is inderdaad een beetje een aparte koppeling, maar als je eenmaal door hebt hoe die werkt is ie makkelijk af te stellen en werkt het fijn en goed
 
So fuckin' what!?
-CrJarvin- 18-9-2009 16:50 Print reply

Posts: 362
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: antonhonda
met tsx leer je wel meer sleutelen omdat daar steeds wel weer wat aan is



klopt dat??


en met die koppling, wat is er dan meestal kapot aan of zijn ze gewoon moelijk af te stellen?



 
Snelle cilinders zijn blije cilinders :D, dus hoe blij is jouw cilinder?
Christian-tsx 18-9-2009 16:56 Print reply
Posts: 856
klopt niet,

mijn tsx loopt altijd,

koppeling werkt met een drukstift die door het blok loopt.
in het vliegwielkapje zit het meganisme die de stift weg drukt.
dus de koppeling werkt alleen als het kapje goed op het carter vast zit.

je moet bij een tsx je ketting altijd goed op spanning hebben, als deze eraf vliegt bestaat de kans dat ie tegen de koppelings-drukstift komt. deze kan dan krom gaan waardoor de koppeling niet werkt.
(drukstift zit voor het voortandwiel.)

maar ik heb het nooit gehad, mn tsx is vroeger van mn beide broers geweest, en die hebben het eens gehad

Dit bericht is gewijzigd door Christian-tsx op 18-9-2009 om 16:57 uur.
 

Dit topic is 7621 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved