Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Brommer pleut steeds uit...

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1063 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #58655 - Brommer pleut steeds uit...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1061 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rs Dude. 15-9-2009 20:59 Print topicpost

Posts: 1426
heyy,,

Ik ben gisteren goed onderuit geleden en toen was me schakelpookje en de bout van me koppelingshendel gebroken.

was in me 1 naar huis gereden en hij reed gewoon nog als normaal. eenmaal thuis gekomen brommer uitgezet door de rem in tedrukken en dan testoppen, brommer in de schuur gezet en vandaag schakelpookje en koppelingshendel gemaakt, wil ik starten blijft hij alleen stationar lopen... Als ik dan op wil trekken valt hij in een x dood. Heb er voor de rest niks aan gedaan.

Need Help Please,

Mvg Danny
 

coupequattro 15-9-2009 21:21 Print reply

Posts: 958
Reageert wel op gas verder? in de vrij zegmaar?

 
Rs Dude. 15-9-2009 21:34 Print reply

Posts: 1426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: coupequattro
Reageert wel op gas verder? in de vrij zegmaar?



Ja, dan is er niks aan de hand. Ken k gwn gas geven zoals het hoort.
 
Custers 16-9-2009 11:48 Print reply

Posts: 4747
misschien is toevallig tegelijker tijd je zuigerveer naar de klote gegaan?
 
Ride like the wind.
Rs Dude. 16-9-2009 12:01 Print reply

Posts: 1426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Custers
misschien is toevallig tegelijker tijd je zuigerveer naar de klote gegaan?


Ik kan in me vrij gas geven zoals normaal.
Als k me brommer aan wil rennen dan gaat me ketting klapperen en knalt ie aan maar wil niet weg rijden zoals normaal als je niet je koppeling in knijpt. EN als k hard duw en dan me koppeling laat gaan gaat hij schokken en komt niet over de 2000rpm en lijkt het net of hij in zijn 6 rijd.
 
Intenso 16-9-2009 13:59 Print reply

Posts: 2922
heb het idee dat hij niet in de 1 staat.

heeft je vernsellingsbak geen rare klap gehad?

omdat je zegt dat je ket ook gaat klapperen en dat gebeurt ook bij een te hoge versnelling meestal.
Denk dat het toch het probleem is dat je in een te hoge versnelling zit.
mischien niet express maar door een defect in je bak ofzo
 
---Suzuki stuk voor stuk een sensatie---
Rs Dude. 16-9-2009 14:45 Print reply

Posts: 1426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Intenso
heb het idee dat hij niet in de 1 staat.

heeft je vernsellingsbak geen rare klap gehad?

omdat je zegt dat je ket ook gaat klapperen en dat gebeurt ook bij een te hoge versnelling meestal.
Denk dat het toch het probleem is dat je in een te hoge versnelling zit.
mischien niet express maar door een defect in je bak ofzo


Ik ken hem wel met me versnellingspookje in zijn vrij gooien dus ik weet wel ckkr dat hij in zijn 1 staat. Ik ben er gewoon zonder enkel probleem mee naar huis gereden..
 
Freddy-fish 16-9-2009 15:47 Print reply

Posts: 2129
laat de motor is draaien en probeer is gewoon op te schakelen, dus naar z'n 6 en weer terug, miss. dat dat ook al niet gaat dan is er wel het een en ander mis. gaat het wel, is er miss. wel iets goed geschote

veel kap schade btw? zonde man
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
WestlandMB 16-9-2009 15:49 Print reply

Posts: 1338
als je in je 1 naar huis hebt gereden en je gaat de hele tijd volle toeren kan het ook zijn dat je een warmloper op het einde hebt gehad.
 
Rs Dude. 16-9-2009 16:25 Print reply

Posts: 1426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fedor-tzr
laat de motor is draaien en probeer is gewoon op te schakelen, dus naar z'n 6 en weer terug, miss. dat dat ook al niet gaat dan is er wel het een en ander mis. gaat het wel, is er miss. wel iets goed geschote

veel kap schade btw? zonde man


Ik zal dat eens proberen

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kawasaki Ar50
als je in je 1 naar huis hebt gereden en je gaat de hele tijd volle toeren kan het ook zijn dat je een warmloper op het einde hebt gehad.


Heb amper toeren gemaakt. Gewoon heel rustig naar huis gepruttelt.
 
Rs Dude. 16-9-2009 22:23 Print reply

Posts: 1426
Niemand??

K heb hem morguhh nodig voor naar sgol....

Hoop dat jullie me egt ff kunnen helpen
 
WestlandMB 16-9-2009 22:39 Print reply

Posts: 1338
als je stationair draait, kan je dan wel volgas toeren maken zoals normaal bijv: 12.000 toeren? als dat niet zo is, is er misschien iets bij je carberateur kapot gegaan of ergens anders bij je blok dat hij valse lucht hebt en onregelmatig loopt, denk bijv. aan je linkerkrukas keering, nippel bij spruitstuk, en heb je nog wel compressie als je hem in ze 1 wilt aanlopen? Zo ja probeer hem door te trekken en wat zijn de resultaten? :S
 
Rs Dude. 16-9-2009 22:42 Print reply

Posts: 1426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kawasaki Ar50
als je stationair draait, kan je dan wel volgas toeren maken zoals normaal bijv: 12.000 toeren? als dat niet zo is, is er misschien iets bij je carberateur kapot gegaan of ergens anders bij je blok dat hij valse lucht hebt en onregelmatig loopt, denk bijv. aan je linkerkrukas keering, nippel bij spruitstuk, en heb je nog wel compressie als je hem in ze 1 wilt aanlopen? Zo ja probeer hem door te trekken en wat zijn de resultaten? :S


Hij loop wel stationair maar ik kan niet weg rijden...
Heb nog wel compressie jah.
 
Jakob 125 16-9-2009 23:16 Print reply

Posts: 472
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Intenso
heb het idee dat hij niet in de 1 staat.

heeft je vernsellingsbak geen rare klap gehad?

omdat je zegt dat je ket ook gaat klapperen en dat gebeurt ook bij een te hoge versnelling meestal.
Denk dat het toch het probleem is dat je in een te hoge versnelling zit.
mischien niet express maar door een defect in je bak ofzo


bij een lage versnelling, bij een hoge versnelling druk je hem er zo doorheen en klappert je ketting niet.
 
2-stroke
Rs Dude. 17-9-2009 12:55 Print reply

Posts: 1426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jakob 125
[...]


bij een lage versnelling, bij een hoge versnelling druk je hem er zo doorheen en klappert je ketting niet.


Ik kan hem door alle versnellingen knallen zonder gekke geluiden of andere dingen. Dus dat is het niet.

Ik snap er nu egt niks meer van
 

Dit topic is 1061 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved