Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Blok spuiten,

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 981 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #5865 - Blok spuiten,
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 15498 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

theredone51 7-1-2004 12:51 Print reply

Posts: 2506
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: toelieboer

Heb je ook blauwe hitte bestendige lak?
ben zo'n bietje rond aant kijke voor vanalles en nogwa voor een mooi ding te bouwe/verbouwe




jah, heb ik, is van hammerite, ik moest het wel speciaal bestellen

kijk hier maar es, naar mijn uitlaat:
http://www.msnusers....din5f1Q*XedvGxxGx!U$
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
PRO TUNING 7-1-2004 13:01 Print reply

Posts: 4000
Als je je carters echt kaal wilt hebben moeten ze gestraald worden met b.v. glasparels.
Daarna spuiten met Berner mat zwart die lijkt het meest op de originele kleur. Hittebestendig is voor je carters niet nodig.
 
-jaZper- 7-1-2004 13:16 Print reply

Posts: 3841
wow dat heb je mooi gedaan met die blauwe uitlaat, blijft het goed zitten? bij mij donderd die lak er meestal weer af welk merk ik ook gebruik
 
groene motoren gaan harder
SIWWN 7-1-2004 13:20 Print reply
Posts: 7079
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING

Als je je carters echt kaal wilt hebben moeten ze gestraald worden met b.v. glasparels.
Daarna spuiten met Berner mat zwart die lijkt het meest op de originele kleur. Hittebestendig is voor je carters niet nodig.



Waar de lagers in komen ook? En mogen ze ook met zand gestraald worden?
 
Neonlampje 7-1-2004 13:23 Print reply

Posts: 14825
Tuurlijk niet waar je lagers in komen!
Zand kan ook, maar glasparels is mooier


 
theredone51 7-1-2004 13:29 Print reply

Posts: 2506
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-

wow dat heb je mooi gedaan met die blauwe uitlaat, blijft het goed zitten? bij mij donderd die lak er meestal weer af welk merk ik ook gebruik


blijft perfect zitten, ik heb gewoon hammerite kachelverf

Handelswijze:
-goed opschuren
-ontvetten met thinner, ontvetter, whatever
-ff laten drogen
-opspuiten in dunne lagen
-dag of 2 laten drogen
-uitlaat onder brommer hangen
-eerst fatsoenlijk warm laten draaien, gewoon in stationair
-in stationair ff goed toeren maken
-stukje rijden en goed vlammen zodat die uitlaat goed warm wordt en dan moettie goed zijn

probeer het maar es, die verf is trouwens wel duur, gewone zwarte kachelverf:10 euro
blauwe verf: 18 euro
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
Tsxdude AKU MicheL 7-1-2004 13:47 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: theredone51

[...]


jah, heb ik, is van hammerite, ik moest het wel speciaal bestellen

kijk hier maar es, naar mijn uitlaat:
http://www.msnusers....din5f1Q*XedvGxxGx!U$


Jij zegt dat dat een gia80 is he...
Volgens mij het het gewoon een proma of gia50 hoor...
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
toelieboer 7-1-2004 13:48 Print reply

Posts: 327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: theredone51

[...]


blijft perfect zitten, ik heb gewoon hammerite kachelverf

Handelswijze:
-goed opschuren
-ontvetten met thinner, ontvetter, whatever
-ff laten drogen
-opspuiten in dunne lagen
-dag of 2 laten drogen
-uitlaat onder brommer hangen
-eerst fatsoenlijk warm laten draaien, gewoon in stationair
-in stationair ff goed toeren maken
-stukje rijden en goed vlammen zodat die uitlaat goed warm wordt en dan moettie goed zijn

probeer het maar es, die verf is trouwens wel duur, gewone zwarte kachelverf:10 euro
blauwe verf: 18 euro


en als ik m'n blok daarmee wil spuite, da kan je toch niet zo op schuren of wel? moet toch met al die afbijt rommel ?
 
theredone51 7-1-2004 13:58 Print reply

Posts: 2506
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: toelieboer

[...]


en als ik m'n blok daarmee wil spuite, da kan je toch niet zo op schuren of wel? moet toch met al die afbijt rommel ?


kun je ook opschuren, duurt alleen langer
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
toelieboer 7-1-2004 13:59 Print reply

Posts: 327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: theredone51

[...]


kun je ook opschuren, duurt alleen langer

maar da maakt helemaal nix uit van da je 'm beschadigd ofzo op 1 of andere manier ( wa ik hier erges heb gelezen)

Dus... gewoon afbeitmiddel of schuren en blauwe kachel lak er op

thnx
 
theredone51 7-1-2004 14:02 Print reply

Posts: 2506
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: toelieboer

[...]

maar da maakt helemaal nix uit van da je 'm beschadigd ofzo op 1 of andere manier ( wa ik hier erges heb gelezen)

Dus... gewoon afbeitmiddel of schuren en blauwe kachel lak er op

thnx


ja, maar op je blok is dat niet echt nodig (kachelverf), en om de verf goed te laten harden moet je iets van een temperatuur van boven de 100 celsius opwekken
en gaat niet zo makkelijk met blok, met uitlaat ook al niet gemakkelijk

Dit bericht is ge-edit door theredone51 op 7-1-2004 14:05
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
toelieboer 7-1-2004 15:15 Print reply

Posts: 327
waar moet ik m'n blok dan blauw mee maken?

 
theredone51 7-1-2004 15:23 Print reply

Posts: 2506
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: toelieboer

waar moet ik m'n blok dan blauw mee maken?



gewoon spuitbus al dan niet hittebestendig (hittebestendig is voor blok niet nodig)
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
toelieboer 7-1-2004 15:25 Print reply

Posts: 327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: theredone51

[...]


gewoon spuitbus al dan niet hittebestendig (hittebestendig is voor blok niet nodig)


maar gaat die verf dan niet afbladeren als ik een paar uur aan het rijden ben achter elkaar?, wordt toch erg heet d8 ik
 
theredone51 7-1-2004 15:27 Print reply

Posts: 2506
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: toelieboer

[...]


maar gaat die verf dan niet afbladeren als ik een paar uur aan het rijden ben achter elkaar?, wordt toch erg heet d8 ik


ik zou zeggen, test het, rijd een stuk en voel, als je het te warm vindt smeer je er gewoon hittbestendig op, Simple as that!!
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.

Dit topic is 15498 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved