denk dat injectie erop bouwen niet echt meevalt, maar wil je dan gewoon een membraan op de cilinder zetten met luchtfilter erop en een membraan in het carter met benzineslang er rechtop aansluiten ?
denk niet dat je dat echt goed kan afstellen eigenlijk.
denk dat injectie erop bouwen niet echt meevalt, maar wil je dan gewoon een membraan op de cilinder zetten met luchtfilter erop en een membraan in het carter met benzineslang er rechtop aansluiten ?
denk niet dat je dat echt goed kan afstellen eigenlijk.
ligt er aan hoe dik je benzine slang is
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
krukas zal niet veel uitmaken.. tenminste... niet dat je het zommaar ff verandert
punt dat je mist om je blok vast te schroeven boeit niet.. ik heb met meerdere blokken gehad dat daar ergens in de buurt een tap lam draait.. nooit problemen mee gehad.. en zit toch vol met vloeibare poep dus zal wel meevallen...
verder zou ik geen dubbele inlaat maken.. als je ze allebei met membraam doet dan gaat eentje van de 2 gewoon niet open (of je moet ze perfect even flexibel hebben) en je kan beter 1 grote carb dan 2 kleinen doen... (en daarnaast past het volgens mij oko nog eens nieteens)