Sherwin |
13-9-2009 21:17 |
Posts: 561 |
de zuiger heeft draai uren, en dat varieerd van 10 tot 25 uur... en dan maakt t niet uit of je veel toeren jankt of niet wnt de zuiger breekt gwn af nadat deze tijd verstreken is...!
|
|
|
|
ChielTZR |
13-9-2009 21:18 |
Posts: 6016 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sherwin
de zuiger heeft draai uren, en dat varieerd van 10 tot 25 uur... en dan maakt t niet uit of je veel toeren jankt of niet wnt de zuiger breekt gwn af nadat deze tijd verstreken is...!
en dat geloof je zelf?
|
|
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing) |
|
Royal Club |
13-9-2009 21:19 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: chieltl
[...]
en dat geloof je zelf?
vertel mij eens waarom het niet kan
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Toettoet |
13-9-2009 21:24 |
Posts: 780 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sherwin
de zuiger heeft draai uren, en dat varieerd van 10 tot 25 uur... en dan maakt t niet uit of je veel toeren jankt of niet wnt de zuiger breekt gwn af nadat deze tijd verstreken is...!
Is niet zozeer uren, maar meer slijtage, en het manier van gebruik zorgt ervoor dat de zuiger sneller slijt of niet.
Crossbaan is niet alleen veel toeren het is ook nog constant in het zand wat meer kracht op het hele blok zet omdat het veel zwaarder is.
Op de weg rolt ding veel makkelijker vooruit en zal de zuiger/motor minder kracht hoevel leveren voor dezelfde snelheid.
zal je als een mongool hard gaan rijden en altijd volgas en toerenjanken, tja dan gaat het snel ja.
|
|
|
|
Bas/MT5 |
13-9-2009 21:25 |
Posts: 915 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: chieltl
[...]
zal niet heel heel veel schelen, komt minder zand/troep in, maar gewone slijtage zal het zelfde zijn.
Als er zand of troep inkomt gaat ie zoiezo naar de klote, dus dit is gewoon onzin wat je nu lult. Ik vervang mijn zuiger om de 25- 35 uur. Maar ik rijd er mee op de crossbaan. Op de weg zal het wel wat hoger liggen. Maar je kunt beter verkomen dan iets nieuws moeten kopen. Zo rond de 40 -50 uur voor op de weg. Maar als ik jou was zou ik het even bij een motorzaak navragen. Daarbij is het ook maar een 200 cc dat maakt zoiezo meer toeren.
|
|
www.mcckingswood.connectom.nl :) |
|
ChielTZR |
13-9-2009 21:39 |
Posts: 6016 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bas/MT5
[...]
Als er zand of troep inkomt gaat ie zoiezo naar de klote, dus dit is gewoon onzin wat je nu lult. Ik vervang mijn zuiger om de 25- 35 uur. Maar ik rijd er mee op de crossbaan. Op de weg zal het wel wat hoger liggen. Maar je kunt beter verkomen dan iets nieuws moeten kopen. Zo rond de 40 -50 uur voor op de weg. Maar als ik jou was zou ik het even bij een motorzaak navragen. Daarbij is het ook maar een 200 cc dat maakt zoiezo meer toeren.
lucht die in je motor vloeit zal noooit 100% schoon zijn. dus onder hevige omstandigheden zal dat percentage lager zijn dan onder goed omstandigheden
Quote: Oorspronkelijk gepost door: royal club
[...]
vertel mij eens waarom het niet kan
omdat een zuiger slijt naar omstandigheden waarin hij loopt, zo zal dus niet elke zuiger precies na .. uur op zijn
|
|
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing) |
|
derbigprkay |
14-9-2009 13:52 |
Posts: 284 |
moet ik dit ook met mijn gpr?
|
|
|
|
Gary - Forum en Gallery Moderator |
14-9-2009 13:59 |
Posts: 12846 |
Niet per aantal uren, maar per aantal gereden km's. Weet alleen niet wat voor setup jij hebt dus kan ik niet specifieker zijn .
|
|
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen..... |
|
rank 1 |
14-9-2009 16:59 |
Posts: 3 |
Zolang je maar niet echt wedstrijden gaat crossen hoef je hier helemaal niet naar te kijken, gewoon een keer over een veld heenknallen doet de zuiger bijna nix. Hier hoef je al helemaal niet meer naar te kijken wanneer je alleen maar op de weg gaat rijden! Dit geld alleen voor de echte hardcore crossers, sommigen doen het zelfs om de 12 uur rijden....
|
|
|
|
Tobias Verhoef |
14-9-2009 17:03 |
Posts: 1832 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rank 1
Zolang je maar niet echt wedstrijden gaat crossen hoef je hier helemaal niet naar te kijken, gewoon een keer over een veld heenknallen doet de zuiger bijna nix. Hier hoef je al helemaal niet meer naar te kijken wanneer je alleen maar op de weg gaat rijden! Dit geld alleen voor de echte hardcore crossers, sommigen doen het zelfs om de 12 uur rijden....
Bedankt voor info
Ik denk dat het gewoon proberen is hoelang ik er ong ermee kan doen.
Ik haal hem gewoon na 40 uur ofzo uit elkaar en ik zie wel hoe het er allemaal uit ziet.
Maarja het is altijd handig ook al zou iemand hier ervaring mee hebben gehad.
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
Harold |
14-9-2009 19:33 |
Posts: 1052 |
Ga maar van ongeveer 2500 km uit. Is wat makkelijker bij te houden..
Als er niks aan de zuiger te zien valt kan het nog iets langer.
Als je er al strepen op ziet ben je eigenlijk al te laat.
|
|
|
|
Tobias Verhoef |
14-9-2009 22:32 |
Posts: 1832 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Harold
Ga maar van ongeveer 2500 km uit. Is wat makkelijker bij te houden..
Als er niks aan de zuiger te zien valt kan het nog iets langer.
Als je er al strepen op ziet ben je eigenlijk al te laat.
Bedankt voor info
Ik ben net terug en ik heb hem gekocht kreeg er ook nog handkappen bij een cross achterspatbord, Zomer/Winter crosskleding en ook nog weg banden.
Ben weer helemaal blij en als ik morgen uit school kom lekker rond crossen
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|