Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Honda 4takt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 405 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #58606 - Honda 4takt
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 3224 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Paul de Salmiakbal 13-9-2009 14:02 Print topicpost

Posts: 5285
Ik wil graag naast mn maxi een schakelbrommer kopen om een beetje mee aan te kloten en op te knappen. Nu weet ik niet welke ik zou moeten nemen. Ik zat te denken aan een Honda 4takt. Weet iemand welke ik het beste zou kunnen nemen?
Dit zijn zo'n beetje de vereisten :
-Honda
-4takt
-Schakel
-Opknapper.
-Moeten er genoeg van te koop zijn.
-Moeten nog genoeg onderdelen van te koop zijn.
Iemand een idee...?
Ik zat lange tijd te denken aan Honda Dax. Alleen daar zijn er niet zo veel van, alleen maar opgenknapte en immi dingen.

Alvast bedankt!
 

Martijn II - Forum en Sales Moderator 13-9-2009 14:09 Print reply

Posts: 9841
half automaat ook een optie?
C50 is geloof ik halfautomaat. dus wel schakelen, maar geen koppeling.

Verder heb ik zelf ook altijd een honda 4t gewild zijn hele toffe dingen.

Voor zover ik weet de modelletjes:
- SS50
- C50
- CB50

zullen er ongetwijfeld meer zijn, zoals idd dax maargoed...

 
Too cool for school!
crossgek - Forum en Sales Moderator 13-9-2009 14:10 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
half automaat ook een optie?
C50 is geloof ik halfautomaat. dus wel schakelen, maar geen koppeling.

Verder heb ik zelf ook altijd een honda 4t gewild zijn hele toffe dingen.

Voor zover ik weet de modelletjes:
- SS50
- C50
- CB50

zullen er ongetwijfeld meer zijn, zoals idd dax maargoed...



dax is ook half automaat.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Paul de Salmiakbal 13-9-2009 14:24 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
half automaat ook een optie?
C50 is geloof ik halfautomaat. dus wel schakelen, maar geen koppeling.

Verder heb ik zelf ook altijd een honda 4t gewild zijn hele toffe dingen.

Voor zover ik weet de modelletjes:
- SS50
- C50
- CB50

zullen er ongetwijfeld meer zijn, zoals idd dax maargoed...



Halfautomaat is dus gewoon voetschakelen alleen zonder koppeling?
Zou ook kunnen, Maar met koppeling lijkt mij ook wel vet.
 
Paul de Salmiakbal 13-9-2009 14:26 Print reply

Posts: 5285
Die SS50 ziet er wel vet uit. Zijn er daar veel van te koop? En ook nog veel onderdelen op de markt?

Edit: ik zie dat er van ss50 wel een aantal zijn, maar zijn allemaal gerestaureerd en boven de 1000 euro. Ik zat aan iets te denken rond de 300 euro. Iemand suggesties?

Dit bericht is gewijzigd door Paul_Met_Puch op 13-9-2009 om 14:31 uur.
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 13-9-2009 14:28 Print reply

Posts: 12846
Je kan daar ook zelf antwoord op vinden door even Google te gebruiken.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
-Tom- 13-9-2009 16:39 Print reply

Posts: 4151
Voor 300 euro koop je net een origineel gereviseerd Honda 4-takt blokje. Met dat budget kom je nergens
 
FTS Member
4takker 13-9-2009 17:00 Print reply

Posts: 2395
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
Voor 300 euro koop je net een origineel gereviseerd Honda 4-takt blokje. Met dat budget kom je nergens


voor 300 koop je niet eens een gereviceerd 4takt blok 700 komt eerder in de buurt als je alles zelf doet als je een gereviceerd blok koopt bij een dealer ben je 1000 euro kwijt

voor 300 euro koop je niet zo snel een honda 4takt schakel brommer brommer de prijzen daar van liggen rond de 500 tot 700 voor een slecht voor 700 tot 1200 koop je een nette en voor 1200 en meer koop je een heele nette 4takt brommer

als je voor 300 iets vind heb je veel mazzel of het is troep

mijn ssje was ook ongeveer 300 euro zonder kenteken en zat ook bijna niets bruikbaars aan uitijndelijk is aleen het frame en het t-stuk er van gebruikt

daxjes heb je ook wel volgoende slechte van maar die zijn ook niet in de prijs klasse van 300 euro

als je een honda 4takt wil voor 300 kom je denk ik uit bij de novio amigo en dat soort dingen maar die zijn niet geschaked
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
Paul de Salmiakbal 13-9-2009 17:38 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 4takker
[...]


voor 300 koop je niet eens een gereviceerd 4takt blok 700 komt eerder in de buurt als je alles zelf doet als je een gereviceerd blok koopt bij een dealer ben je 1000 euro kwijt

voor 300 euro koop je niet zo snel een honda 4takt schakel brommer brommer de prijzen daar van liggen rond de 500 tot 700 voor een slecht voor 700 tot 1200 koop je een nette en voor 1200 en meer koop je een heele nette 4takt brommer

als je voor 300 iets vind heb je veel mazzel of het is troep

mijn ssje was ook ongeveer 300 euro zonder kenteken en zat ook bijna niets bruikbaars aan uitijndelijk is aleen het frame en het t-stuk er van gebruikt

daxjes heb je ook wel volgoende slechte van maar die zijn ook niet in de prijs klasse van 300 euro

als je een honda 4takt wil voor 300 kom je denk ik uit bij de novio amigo en dat soort dingen maar die zijn niet geschaked


Hij hoeft niet helemaal in orde te zijn. Het is bedoelt als project, vandaar de 300 euro. Mag ook wel wat meer zijn, zoalng het maar een opknapper is.

Kent iemand nog andere brommers die ook 4takt zijn? (Niet perseƩ Honda)

 
4takker 13-9-2009 17:54 Print reply

Posts: 2395
motom
 
Never drive faster then your guardian angel can fly

Dit topic is 3224 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved