Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - foto van mijn rsje

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 454 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #5860 - foto van mijn rsje
Pagina 6 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6297 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blukaap 25-10-02?17:29 Print reply

Posts: 10006
Neuh, zal een paar km schelen als je geluk hebt.
Maar geen 20

Enne, als je 100 haalt moet je gewoon al blij zijn
 
Bastila is lief
Blorn 25-10-02?18:19 Print reply

Posts: 13825
Quote:
sorry hoor, maar ik geloof er weinig van, dat haald een 70cc malossi nog niet eens, mischien als ie heel goed afgesteld is met goeie pijp enzo.
of hij moet zooooooo gaar optrekken zodat ie het tegen de wind in niet meer trekt
like me?

maareh maat van reed 90 @teller onbegrensd.. dusse
 
Steve_ZHC 27-10-02?03:11 Print reply

Posts: 2716
Jezus, wat een sneue troep moet ik hier toch weer doorlzen i.v.m. mijn interesse voor de RS.

Ik heb even wat hoogtepunten uit dit topic geselecteerd, en gemotiveerd;

P.s.:
Op mijn laatste vraag wil ik graag antwoord, ikzelf denk 1994, maar werden deze al geleverd met het AM 5 (op 1 na nieuwste) blok?

Quote:
Originally posted by: rs/nsr
geloof wat je wil uit welk jaar hij komt, boeit mij nix wat jij denkt want jij heb geen verstand van rs blijkt wel weer.
een orgi 4bak rs50 rijd al 100 onbegrenst, neeh ik heb nog nooit in de 6gereden, maarjah tellen is ook zo moeilijk als hij uitstaat


Jahaa, goh, een originele 4 bak, die bestaan niet eens.
Ben jij niet degene die wat probeert wijs te maken en er nu niet gigantisch uit geluld wil worden?

Niet dat ik dat zo erg vind of jouw persoonlijk probeer te pakken, maar een oud type Aprilia RS (of AF1=RS o.t. met ander kappen) rijdt met een Minarelli AM 3/4/5 blok rond, deze blokken hebben (de AM5 blokken iig, die heb ik eronder nl.) maar 5 versnellingen STANDAARD.
Een 4 bak bestaat niet, nooit van gehoord iig, een AF1 heeft ook 5 vers. en de 6 bak ken ik niet in een AM 3/4/5 blok, wel in het AM6 blok (RS n.t), als die RS van je uit Itali? komt en anderen zeggen dat het zo KAN zijn, dan kan het wat mij betreft ook wel zo wezen.

Maar je hebt bij deze jezelf weer in het nadeel geplaatst.

Quote:
Originally posted by: symen (YZ125/CR125/250/NS...

sorry hoor, maar ik geloof er weinig van, dat haald een 70cc malossi nog niet eens, mischien als ie heel goed afgesteld is met goeie pijp enzo.
of hij moet zooooooo gaar optrekken zodat ie het tegen de wind in niet meer trekt


We hebben het hier over een Appie RS, niet over een Honda die met z'n overgewicht en ronde/ovale poortjes (dus geen W-poorten/fluit poorten, MHR/EVO stijl cilinders) maar net op 100 komt met een 5/6 bak.
Het kan dus echt wel!
Alleen een 50 ori met klote poort timing (veel te lage uitlaatpoort, 8mm carb kan nooit 115 halen met alleen de uitlaat verwisseld voor een snelle...

Maar een 70 polini, of 74cc Gilardoni (=Polini), 74cc MHR Team etc. haalt dus echt w?l de 115, en gaat er overheen ook...
Maarja, dat heb jij niet, dus kant het ook niet.
SUKKEL.

Quote:
Originally posted by: Hans F.

Volgens mij heeft Nasic gelijk, iig met de kleur van het frame, verder zit er op het "kontje" van je rs een geel vlak.
Welke overeen komt met deze



:n
Yooooooooooow, als dat nog maar de '95 is met die koplamp, wat heb ik dan met een Chesterfield met 4kante koplamp???

[This message is edited by Aprilia RS 80 Racer (ex-MT7 Racer) on 27-10-02 03:20]
 
verwijderd 27-10-02?09:09 Print reply
Posts: 4082
Quote:
Originally posted by: Aprilia RS 80 Racer (ex-M...
Quote:
Originally posted by: symen (YZ125/CR125/250/NS...

sorry hoor, maar ik geloof er weinig van, dat haald een 70cc malossi nog niet eens, mischien als ie heel goed afgesteld is met goeie pijp enzo.
of hij moet zooooooo gaar optrekken zodat ie het tegen de wind in niet meer trekt


We hebben het hier over een Appie RS, niet over een Honda die met z'n overgewicht en ronde/ovale poortjes (dus geen W-poorten/fluit poorten, MHR/EVO stijl cilinders) maar net op 100 komt met een 5/6 bak.
Het kan dus echt wel!
Alleen een 50 ori met klote poort timing (veel te lage uitlaatpoort, 8mm carb kan nooit 115 halen met alleen de uitlaat verwisseld voor een snelle...

Maar een 70 polini, of 74cc Gilardoni (=Polini), 74cc MHR Team etc. haalt dus echt w?l de 115, en gaat er overheen ook...
Maarja, dat heb jij niet, dus kant het ook niet.
SUKKEL.

[This message is edited by Aprilia RS 80 Racer (ex-MT7 Racer) on 27-10-02 03:20]


uhhm, ik bedoelde dus dat een 70 mal echt wel sneller is dan een ori kut 50.
en NATUURLIJK weet ik wel dat er voor nsr bijna alleen poep trage cilinders te krijgen zijn, maar er zijn dus wel cilinders met fluitpoorten, die kun je evt zelf ook wel maken. ik heb zelfs een 55mm cil met vlinderpoort, reken maar dat dat strax hard gaat. en die cil die jij hebt, zo'n slijtijzer TP heeft ook gewoon een klein ovaal poortje.
 
Sneks 27-10-02?12:12 Print reply
Posts: 2499
en polini is geen gilardoni, polini laat bij gilardoni gieten, het zijn twee totaal verschillende merken en twee totaal verschillende poorten setup's!!!

Voor RS heb je ook geen super cilinder, alleen de Hebo NG (new generation) is een cilinder die na tuning echt snel te krijgen is doordat dit de enige cilinder is met vlinderpoort en losse binnenkop. De mhr rep. heeft (net als mijn nsr cilinder!) fluitpoorten.

Er is ook een gietijzeren hebo cilinder, maar dat is een taiwan cilindertje (dus een imi).

MHR team bestaat niet voor aprilia rs.

De Aprilia AF1 europa heeft wel een 4 bak!!! (ding is overigens door gebrek aan goede cilinders niet snel te krijgen)

Jij hebt een top performance (=DR) cilinder. Deze heeft gewoon een ovale poort en is van gietijzer.

 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Rene 27-10-02?12:29 Print reply
Posts: 2573
ja, af1 futura heeft ooko een 4 bak standaard.
Wel een klote blok..

Als je een 4kante koplamp hebt, zou je dan een overgespoten extrema kunnen hebben?
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
Nikoz 27-10-02?15:00 Print reply
Posts: 819
ik heb ook een RS gekocht geen zin om nieuw topic te openen .. gerolen voor me nsr + 380 euro erbij betaald vind het wel waard.



setup:

70 gilardoni
20mm delorto
gianelli
powerfilter :p

moet nog paar km's inrijden maar vorge eigenaar zei dat ie hier wel 120 mee liep op de rs teller. blok is trowuens net gereviseerd en alles werkt behalve temp meter.

(ps iemand nog een RS luchtfilter element te koop )
 
mito maaaster
e van kalsbeek 27-10-02?15:48 Print reply
Posts: 354
WOW erg vette rs dat zilver bij licht en voorscherm is lijp heb je nog meer foto's??
 
RS VAN AF 99 GEZOCHT MAIL ME ALS JE ER 1 TEKOOP HEBT
Nikoz 27-10-02?16:12 Print reply
Posts: 819
Jawel nog 1 maar lijkt er erg veel op ga nog wel x meer maken ..


 
mito maaaster
Nasic 27-10-02?16:45 Print reply
Posts: 890
Quote:
Originally posted by: Aprilia RS 80 Racer (ex-M...

Jezus, wat een sneue troep moet ik hier toch weer doorlzen i.v.m. mijn interesse voor de RS.

Ik heb even wat hoogtepunten uit dit topic geselecteerd, en gemotiveerd;

P.s.:
Op mijn laatste vraag wil ik graag antwoord, ikzelf denk 1994, maar werden deze al geleverd met het AM 5 (op 1 na nieuwste) blok?

Quote:
Originally posted by: rs/nsr
geloof wat je wil uit welk jaar hij komt, boeit mij nix wat jij denkt want jij heb geen verstand van rs blijkt wel weer.
een orgi 4bak rs50 rijd al 100 onbegrenst, neeh ik heb nog nooit in de 6gereden, maarjah tellen is ook zo moeilijk als hij uitstaat


Jahaa, goh, een originele 4 bak, die bestaan niet eens.
Ben jij niet degene die wat probeert wijs te maken en er nu niet gigantisch uit geluld wil worden?

Niet dat ik dat zo erg vind of jouw persoonlijk probeer te pakken, maar een oud type Aprilia RS (of AF1=RS o.t. met ander kappen) rijdt met een Minarelli AM 3/4/5 blok rond, deze blokken hebben (de AM5 blokken iig, die heb ik eronder nl.) maar 5 versnellingen STANDAARD.
Een 4 bak bestaat niet, nooit van gehoord iig, een AF1 heeft ook 5 vers. en de 6 bak ken ik niet in een AM 3/4/5 blok, wel in het AM6 blok (RS n.t), als die RS van je uit Itali? komt en anderen zeggen dat het zo KAN zijn, dan kan het wat mij betreft ook wel zo wezen.

Maar je hebt bij deze jezelf weer in het nadeel geplaatst.

Quote:
Originally posted by: symen (YZ125/CR125/250/NS...

sorry hoor, maar ik geloof er weinig van, dat haald een 70cc malossi nog niet eens, mischien als ie heel goed afgesteld is met goeie pijp enzo.
of hij moet zooooooo gaar optrekken zodat ie het tegen de wind in niet meer trekt


We hebben het hier over een Appie RS, niet over een Honda die met z'n overgewicht en ronde/ovale poortjes (dus geen W-poorten/fluit poorten, MHR/EVO stijl cilinders) maar net op 100 komt met een 5/6 bak.
Het kan dus echt wel!
Alleen een 50 ori met klote poort timing (veel te lage uitlaatpoort, 8mm carb kan nooit 115 halen met alleen de uitlaat verwisseld voor een snelle...

Maar een 70 polini, of 74cc Gilardoni (=Polini), 74cc MHR Team etc. haalt dus echt w?l de 115, en gaat er overheen ook...
Maarja, dat heb jij niet, dus kant het ook niet.
SUKKEL.

Quote:
Originally posted by: Hans F.

Volgens mij heeft Nasic gelijk, iig met de kleur van het frame, verder zit er op het "kontje" van je rs een geel vlak.
Welke overeen komt met deze



:n
Yooooooooooow, als dat nog maar de '95 is met die koplamp, wat heb ik dan met een Chesterfield met 4kante koplamp???

[This message is edited by Aprilia RS 80 Racer (ex-MT7 Racer) on 27-10-02 03:20]


idd, je hebt volkomen gelijk, eindelijk iemand die duidelijk hetzelfde gezeik ziet als ik. en deze komt wel uit 95, de extrema's met vierkante koplamp komten uit 94/95.
 
Ducati 900SS
e van kalsbeek 27-10-02?18:14 Print reply
Posts: 354
jah eindelijk is het iemand met nasic eens want over msn was hij dat zelf blijkbaar niet toen hield hij nog vol dat het 97 was
 
RS VAN AF 99 GEZOCHT MAIL ME ALS JE ER 1 TEKOOP HEBT
Nasic 27-10-02?18:28 Print reply
Posts: 890
[sorry mods mode]
nu houd je verdomde gore bek eens, keb nooooooooit gezegd dat die rs van jouw uit 97 kwam. gvd met who the fuck zou ik over jouw rs gaan lullen he? vertel dat eerst dan eens..... je zit hier de zooi gewoon te vernaaien. zolang je niet eens kunt zeggen tegen WIE ik dat heb gezegd heb je het dus gewoon verzonnen
post dus maar ff het adres+nickname van die gast waartegen ik het heb gezegd
[/sorry mods mode]
 
Ducati 900SS
e van kalsbeek 27-10-02?18:45 Print reply
Posts: 354
je hebt dat tegen mij gezecht ernst112@swirve.com nick was toen ernst (heeft nieuwe pics van zijn rs) ik heb je na jouw gezeik opt forum uit mijn lijst geflikkert, jouw nick wass iets van: Nasic 70air... (wil weer een rs)

ik zei tegen jouw je kan die van mij wel kopen heb je nog een foto gestuurt, ik zei dat hij uit 97/98 kwam en jij zei dat het niet uit 98 kon zijn dan was het volgens jouw een 97

weet je het nu weer einstein??
 
RS VAN AF 99 GEZOCHT MAIL ME ALS JE ER 1 TEKOOP HEBT
Pol de MT5 Crosser 27-10-02?21:51 Print reply

Posts: 2892
Ik las ergens dat iemand de oudere RS versies mooier vind (Heb geen zin om een quote te doen)
Daar ben ik het volkomen me eens. Die nieuwe zijn schijt lelijk. Als ik zo es kijk naar die chesterfield hierboven met die groene velgen dan vind ik die mooi. Maar die nieuwste modellen zijn bagger. :( Ik wil ook een RS maar ik heb geen geld. Waarom doneert Bill Gates mijn nou niks?!
 
http://www.cafedezolder.tk Biertje der bij?
-Zeroed in- 27-10-02?22:45 Print reply

Posts: 3255
die nieuwe modellen zijn technisch weer om van te smullen.
maar die oudere modellen zijn idd veeeeeeel mooier.
nieuw vind ik zo opgeblazen, lelijk kontje, veel te rond en lelijke achterkant.
oude rs model rewlz, maar sucks kwa techniek ivg met nieuwe model.
 

Dit topic is 6297 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved