Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - airsal 70 cc derbi senda afwerken zelf How

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 885 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #58569 - airsal 70 cc derbi senda afwerken z...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1057 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Dennisdrdracing 11-9-2009 14:08 Print topicpost

Posts: 188
ik heb dus een 70 airsal maar over staat dat je en moet afwerken ik wil het dus zelf doen maar wat heb je dus nodig en waat moet je op leten ? tips alsjeblieft
 
live to ride ride to live

Raze 11-9-2009 14:50 Print reply

Posts: 461
Dit houd eigenlijk kort in dat je de poorten voorzichtig moet afwerken omdat deze vrij "grof" zijn.
Dit kan je doet met een dremel als je skills heb, maat voorzichtig met een stukje waterschuurpapier kan ook.
Sommige poorten kunnen nog kleine puntjes hebben. ALs je die afwerkt gaat hij langer mee.

grz
 
GEZOCHT: Tsx 80cc spul
Saknet 11-9-2009 15:52 Print reply

Posts: 10355
klein detail hoe groter de poort hoe meer nut het afwerken gaat hebben
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
ErikVerkade 11-9-2009 21:09 Print reply

Posts: 980
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raze
Dit houd eigenlijk kort in dat je de poorten voorzichtig moet afwerken omdat deze vrij "grof" zijn.
Dit kan je doet met een dremel als je skills heb, maat voorzichtig met een stukje waterschuurpapier kan ook.
Sommige poorten kunnen nog kleine puntjes hebben. ALs je die afwerkt gaat hij langer mee.

grz

ik zou het persoonlijk met een klein stukje wetsteen doen dan weet je zeker dat je want heel blijft
 
het zelfde als hoe egels sex hebben, heel voorzichtig

Dit topic is 1057 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved