Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Mtx gaat maar niet harder!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 408 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #58533 - Mtx gaat maar niet harder!
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1919 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ErikVerkade 9-9-2009 13:11 Print reply

Posts: 980
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Swatz
nee ook 4 bak.. maar dat helpt niet echt

jah maar als dat zo was head het kunnen betekenen dat daar iets mis mee is
 
het zelfde als hoe egels sex hebben, heel voorzichtig
Swatz 9-9-2009 14:48 Print reply
Posts: 64
de 1 zegt links de ander rechts wat is t nou??

ow btw hij staat helemaal links in de plaat dus helemaal met de klok mee.

Dit bericht is gewijzigd door Swatz op 9-9-2009 om 16:26 uur.
 
mtx_owned 9-9-2009 18:24 Print reply

Posts: 2183
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Swatz
de 1 zegt links de ander rechts wat is t nou??

ow btw hij staat helemaal links in de plaat dus helemaal met de klok mee.

Dit bericht is gewijzigd door Swatz op 9-9-2009 om 16:26 uur.


dat is correct, nou dan ga maar gewoon afstellen.
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
mrgforce 9-9-2009 18:55 Print reply

Posts: 572
Jaad 9-9-2009 20:12 Print reply
Posts: 88
ik heb die ontsteking erop gezet, de schroefjes zitten links in de gleufjes, dus de ontsteking zelf zit helemaal met de klok mee gedraaid. dat is dus goed.
 
Swatz 9-9-2009 20:29 Print reply
Posts: 64
het probleem is denk ik gewoon dat hij te weinig toeren maakt voor mijn gevoel.. iets van 6/7000.. ook met de 70cc
 
Leen 9-9-2009 21:02 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
die ori uitlaat knijpt m zwaar, neem een Proma ofzo, dat scheelt al mega veel.

en met die originele cilinder ga je het ook niet redden, zet dan die 70cc er maar op.

Dit bericht is gewijzigd door mtx_owned op 8-9-2009 om 21:54 uur.



blabla, ik reed met std pijpje, 18mm, std twv verhouding en een 70 athena ook 80 echte.
 
Swatz 9-9-2009 21:07 Print reply
Posts: 64
toch een 18mm... zou dat het niet gewoon zijn?
 
De Schout 9-9-2009 21:21 Print reply
Posts: 5327
je moet beginnen met je ori cilinder op zolder te leggen en die 70 netjes te monteren. daarna verder zoeken. met een 12mmtje kan een honda ook best redelijk lopen hoor.
 
tune tweak fiddle bang bummer
tomtomgo 9-9-2009 21:48 Print reply

Posts: 455
k had vroeger ook n mtx sh , ding kreeg ik met de originele uitlaat niet boven de 40, dus ik n proma bovenlangs gehaald en toen maakte hij ineens 11000 tpm en reed vlot 65
 
bitter schuin dr in als recht dr neffe
Nipo_5 11-9-2009 0:05 Print reply
Posts: 193
die ori 50 cc red ik ook nog bijna 80 mee op de navigatie, maar wat betreft jouw 70cc moet je niet alleen je uitlaat vervangen, ik heb namelijk hetzelfde probleem gehad

wat bleek nou, me uitlaat is goed voor een 70cc maar de demper laat niet genoeg uitlaatgassen door waardoor ie gesmoord werd, hij liep zonder demper bijna 90 en zonder maar 75 ik kwam hier achter omdat me rubber tussen me uitlaat en me demper elke keer smolt waarna ie meer herrie maakte en harder ging rijden

veel succes iig!
 

Dit topic is 1919 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved