BIET |
5-9-2009 23:54 |
Posts: 22355 |
Joah die zulu is fucking gangster, staat in een schuurtje weg te roesten, maar die cil was zkr niet std nee.
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
gprnick |
6-9-2009 2:26 |
Posts: 3360 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BIET
Joah die zulu is fucking gangster, staat in een schuurtje weg te roesten, maar die cil was zkr niet std nee.
is dat die zulu die paar huizen van mij vandaan staat zonder dat ik dat ding ooit gespot heb:P
|
|
|
|
jan-dx11 |
6-9-2009 11:49 |
Posts: 4931 |
maar ff tussendoor, als ik de replica laat bewerken, is er dus wel wat uit te halen?
Ik ga morgen wel ff langs de kerel.
|
|
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden. |
|
jan-dx11 |
10-9-2009 7:11 |
Posts: 4931 |
oke, die kerel reageert niet, dus wss gaat ik het met een pro race proberen op am6.
Maat moet ik hem nu onder ophogen, of boven? hij wordt bewerkt, dus daar is altijd nog wat aan aan te passen. Ik hoorde dat als ik hem aan de bovenkant ophoog dat je dan een facing laagtoerige cilinder krijg, maar is dit er met tunnen er nog weer uit tew krijgen?
Want als ik er een vulplaat tussen druk komt de zuiger 7mm onder de poorten
Wie o wie
|
|
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden. |
|
Sherwin |
10-9-2009 9:15 |
Posts: 561 |
als je boven afdraaid.. blijf je portmap dus t zelfde.. alleen je squish wordt kleiner, als je m dan onder ophoogt gaan je poorten naar boven heb je dus meer toertjes... doe je t beneden.. betekend dat dat je dus lagere poorten krijgt dus lagere toeren
|
|
|
|
Royal Club |
10-9-2009 11:06 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sherwin
als je boven afdraaid.. blijf je portmap dus t zelfde.. alleen je squish wordt kleiner, als je m dan onder ophoogt gaan je poorten naar boven heb je dus meer toertjes... doe je t beneden.. betekend dat dat je dus lagere poorten krijgt dus lagere toeren
als je de bovenkant afdraait verander je de afstand van bovenkant poort tot bovenkant cilinder. niet alleen je squish dus
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
ronaldt |
10-9-2009 11:10 |
Posts: 2735 |
idd. Je deckheight wordt veel krapper. Squish is ook afhankelijk van je kop...
|
|
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.> |
|
jan-dx11 |
11-9-2009 19:28 |
Posts: 4931 |
heeft iemand een poortmaje van een 46mm slag cilinder toevalling? Kan ik ff een beedje kijken, en ideetjes opsnuiven
|
|
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden. |
|
Royal Club |
11-9-2009 19:31 |
Posts: 60390 |
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
jan-dx11 |
11-9-2009 19:33 |
Posts: 4931 |
44? of komt de zuiger 2mm onder de poorten?
Iig bedankt
|
|
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden. |
|
Royal Club |
11-9-2009 19:36 |
Posts: 60390 |
dit stond op een website. meer kan ik niet vertellen:P
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
jan-dx11 |
16-9-2009 19:37 |
Posts: 4931 |
oke, ik heb met André van bkd tuning (apriliaforum) contact gehad, en hij heeft voor mij zitten rekenen en beredeneren. Uiteindelijk kwam daaruit dat als ik het met een prorace op am6 ga doen icm 46mm krukas (wat nu de planing is) ik hem onder 1mm ophoog, en boven de ander 2,5 dat het dan zeer veel potentie heeft
Dus dat is nu de planing
Wie kan mijn krukasholte 3mm uitkotteren?
En met de wand van aisal is niets mis tog?
|
|
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden. |
|
jan-dx11 |
17-9-2009 20:52 |
Posts: 4931 |
hoe groot moet is de squish maken? 0.8?
|
|
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden. |
|