Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - achterveer demonteren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 548 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #58456 - achterveer demonteren
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1191 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kpotmake 4-9-2009 10:52 Print topicpost

Posts: 3065
Ik wil mijn achterveer spuiten, en daarvoor moet hij er dus af... dit lukt alleen niet echt

ik heb die ring met die gleuf erin al eraf gehaald met mijn verentrekkert, dus de spanning is nou van de veer.

Ik krijg hem alleen niet uit de 'behuizing'. het bovenste draaipunt voor de veer is nl breder als de binnendiameter van de veer, is er ook nog een truc voor om die (dat draaipunt) los te halen? Of is dat gewoon een kwestie van lomp geweld?

plaatje:


Dit bericht is gewijzigd door kpotmake op 4-9-2009 om 10:58 uur.
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl

tvmierlo 4-9-2009 11:17 Print reply
Posts: 277
ervoor zorgen dat dat stuk tussen de windingen van de veer komt en de veer dan steeds draaien. net zoals bij schroefdraad dus.

Anders doormidden slijpen
 
kpotmake 4-9-2009 11:57 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tvmierlo
ervoor zorgen dat dat stuk tussen de windingen van de veer komt en de veer dan steeds draaien. net zoals bij schroefdraad dus.

Anders doormidden slijpen

doormidden slijpen en als ie weer erop moet dan weer aan elkaar lassen zeker
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
mbrulezzz 4-9-2009 13:14 Print reply

Posts: 2084
met jou user naam lijkt me dat toepasselijk
 
MB racing
Mathijs MT5 4-9-2009 16:59 Print reply

Posts: 734
Gewoon onder de veer afplakken. Heb ik ook gedaan en het ziet er echt perfect uit al zeg ik het zelf
 

Dit topic is 1191 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved