Hallo, ja daar ben ik weer..
mijn kawasaki die al zo'n 4 maanden op internet staat heeft waarschijnelijk en koper. het probleem is dat de koper hem goed rijdend wil hebben en dat is precies het probleem. ik zal even vertellen wat er aan de hand is.
Toen ik hem kocht liep hij opgefokt zo'n 90km/u, maar de cilinder was vastgelopen na een week, of dat aan mijn schakelkunsten licht of het blok weet ik niet, vervolgens alles netjes gereviceert, nieuwe zuiger erin komt er en vriend aan die mij vertelt dat ik de zuiger op ze'n kop had. alles leuk en aardig ik blij dat hij het net nog zag en dus gelijk goed gedaan. 1,5 week later zuigerveren gebroken doordat hij op ze'n kop zat.. bedankt vriend
maar goed je brommer blijft je vriend dus besteed je er weer aandacht aan. Vervolgens is hij super rijd hij netjes 70 met een orginele cilinder. Toen trekte hij alleen niet goed door en liep hij niet stationair, maar ik kon geen andere sproeiers vinden dus ging ik me gasnaald slijpen.. Lekker slim ja
maarja als je geen verstand hebt ga je beuene.. Laatst alles gefixt en hij staat al ff stil omdat ik me MB hebt.
hij loopt nu zo:
shoke is nodig voor aankrijgen van de brommer
brommer gaat eerst heel erg in toeren klimmen (hoog stationair) vervolgens zwakt hij af en slaat hij uit.
Zonder shoke moet ik veel gas blijven geven en altijd boven de 7000 toeren zitten anders zwakt hij af en valt hij uit.
Ik dacht dat me benzinefilter niet goed was dus heb ik al vervangen. het afstellen moet ook nog gebeuren maar wat ik ook doe heeft geen verschil hij blijft uitvallen, terwijl me gasschijf ook niet versleten is, en met flink gas kan ik hem wel en beetje aanhouden., valse lucht bij het spruitstuk is ook al opgelost maar nog steeds loopt het bagger.
iemand enig idee wat er mis mee kan zijn? Ik vrees zelf me zuigerveren die gaar zijn, of je cilinder. Maar die hou ik er liever op omdat ik ook geen extra pakking heb en die zijn niet zo makkelijk te vinden.
Ik hoop dat het snel kan worden opgelost met jullie hulp, ik heb zo'n 50 euro te besteden.