Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Uitlaat maken?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1044 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #5823 - Uitlaat maken?
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 10918 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

barry 19-10-02?20:15 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Originally posted by: Honda NSR-II?

Ik doelde op de _serieuze_ onder ons..
Jij heb het over een prijs waar je je voor moet schamen, je rijd luchtkoeler en geen nsr.
Next plies : ][


ho the fuck weet jij nou of ik AC rijd! en het gaat ook helemaal niet over mijn mtx sh, ik heb het ook toch niet over MIJN mtx sh maar over EEN mtx entoevallig is het wel LC jah, nsr blok jah, tss

en reactie over die prijs, zie repley hierboven maar


edit: en toevallig, zie mijn naam maar, is volgende week mijn mtx sh ook VLOEISTOF GEKOELD!!!

[This message is edited by $-Bill Gates-$ (barry) - mtx sh lc70 on 19-10-02 20:17]

[This message is edited by $-Bill Gates-$ (barry) - mtx sh lc70 on 19-10-02 20:20]
 
He?
Sneks 19-10-02?20:31 Print reply
Posts: 2499
hetgene wat pertijn wil onderzoeken gaat wel over een 70cc pijp, dus niet voor een getunede 50cc
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Pertijn 19-10-02?21:49 Print reply
Posts: 846
Nee ik ging er niet vanuit dat je lc reed.
Zover ik het weet noem je dat MTX-r.
Maar dan nog, bovenlangs is een klere werk en daar begint hij niet zomaar aan.
Ten tweede moet hij dan een mtx hebben om hem passend te maken (zoals voor de mb ook nodig was).

En dan die prijs..
Als het zo'n kwaliteits pijp is en voor scoots kosten ze 400 ex demper, hoever denk je dan met 150 euro te komen?

Houd er dan nog even rekening mee dat 12ooo rpm op je teller zo'n 13 is..
En dan stopt hij daar nog niet eens.
Ik weet niet hoe je dat op een AC heel wilt houden zonder fatsoenlijke temperatuur meter?
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
Pertijn 19-10-02?22:14 Print reply
Posts: 846
Heb net Tino gesproken, ze zouden voor 12500 gemaakt worden en dus 400 euro kosten..
Dan heb je dus een pijp die alle productie uitlaten behoorlijk overtreft qua toerental en vermogen.
Als je het goed doet kun je dan dus niet super brute 80blokken met "110" malossi's vlammen.
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
Zoetahmeerdah [Marcel] 19-10-02?22:45 Print reply

Posts: 5996
Quote:
Originally posted by: Honda NSR-II?

Nee ik ging er niet vanuit dat je lc reed.
Zover ik het weet noem je dat MTX-r.



ehh, mtx r is het ouwe type mtx. mb/mt blok, wijnig waterkoeling. alleen zeta LC 70 je heb wel een mtx r80. das wel watercooling maar hij heeft gewoon een 50ccLC. gewoon een mtx sh70lc vind ik.

ik dacht trouwens dat toerentellers naar beneden afweken in plaats van omhoog? maar dat zal ik dan wel mis hebben

ik had trouwens een 110 zeta in m'n handen vandaag!!! AC


[This message is edited by zoetahmeerdah smits (marcel) on 19-10-02 22:48]
 
ik haat mensen
Blukaap 19-10-02?22:57 Print reply

Posts: 10006
Het is MTX-R, das de vloeistofgekoelde 50.

Oud type MTX is gewoon MTX (maar vaak met -ot er achter voor de duidelijkheid).
 
Bastila is lief
barry 20-10-02?12:25 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Originally posted by: zoetahmeerdah smits?(marcel)

Quote:
Originally posted by: Honda NSR-II?

Nee ik ging er niet vanuit dat je lc reed.
Zover ik het weet noem je dat MTX-r.



ehh, mtx r is het ouwe type mtx. mb/mt blok, wijnig waterkoeling. alleen zeta LC 70 je heb wel een mtx r80. das wel watercooling maar hij heeft gewoon een 50ccLC. gewoon een mtx sh70lc vind ik.

[This message is edited by zoetahmeerdah smits (marcel) on 19-10-02 22:48]


mijn vragen om die pijp gaan uit omdat de crossmtx sh de 50eurocilindro LC getuned wordt incl zuiger/cilinderkop + blok, moeten alleen nog een uitlaatje zien te regelen want de proma gaat denk niet zo hoog in toerentallen, hij zij dat het toerental met juiste uitlaat op ong 13-14k zou konmen te liggen
zit overgens ook 80cc cr onsteking op, met orginele onsteking is dat volgens mij moeilijk te halen



[This message is edited by $-Bill Gates-$ (barry) - mtx sh lc70 on 20-10-02 12:30]
 
He?
Pertijn 21-10-02?00:49 Print reply
Posts: 846
Ah, dat klinkt al beter
Jammer dan dat het een 50 is, arme MTX
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
barry 21-10-02?08:34 Print reply

Posts: 7387
die mtx is niet zielig want die doet mee aan de 8uren cross en hij is sterk genoeg want er zit 125cc achterbrug + velgen/banden in

[This message is edited by $-Bill Gates-$ (barry) - mtx sh lc70 on 21-10-02 08:34]
 
He?
Blorn 21-10-02?12:55 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Originally posted by: Honda NSR-II?

Als je het goed doet kun je dan dus niet super brute 80blokken met "110" malossi's vlammen.
als ik het goed begrijp vlam je een 93malossi er dus uit met tuned cil en tino pijp?

Quote:
Houd er dan nog even rekening mee dat 12ooo rpm op je teller zo'n 13 is..
wijken de ori tellers af naar boven?? :n
 
Sneks 21-10-02?12:58 Print reply
Posts: 2499
nee, hij bedoelt dat 13.000 toeren op je teller, 12.000 echte toeren zijn (je kan het op twee manieren lezen )

en pertijn, als je enig idee hebt wanneer tino daar dan ongeveer aan begint (en wanneer ze dus een tijdje daarna leverbaar worden), zou je dat dan ongeveer kunnen zeggen, want dan ga ik vast sparen

[This message is edited by Hans F. on 21-10-02 13:00]
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Pertijn 21-10-02?14:59 Print reply
Posts: 846
Arme MTX >> maar 50cc!

12.000 op m'n teller kon je zo 10% af halen voor echte rpm..

Een echte serie maken zit er dus niet in want er is niet genoeg interesse.
Maar voor jou, Hans F, wil hij er vast een maken =)

iemand die zomaar een 110 monteerd met een 24mm en een tecno pijp of een proma 80..
Lijkt me dat je die zeker wel moet kunnen vlammen.

[This message is edited by Honda NSR-II on 21-10-02 15:04]
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
verwijderd 21-10-02?15:17 Print reply
Posts: 4082
Quote:
Originally posted by: Honda NSR-II?
iemand die zomaar een 110 monteerd met een 24mm en een tecno pijp of een proma 80..
Lijkt me dat je die zeker wel moet kunnen vlammen.

[This message is edited by Honda NSR-II on 21-10-02 15:04]


idd, met goede pijp zoals van tino vlam gewoon hard.
 

Dit topic is 10918 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved