Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - nog iets veranderen?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1199 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #58210 - nog iets veranderen?
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 598 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

malakith 21-8-2009 11:03 Print topicpost

Posts: 190
heej,

ik wil men senda nog wat meer pit geven
maar ik ben niet van plan om een andere cilinder of uitlaat te halen en een hpi wil ik ook niet want ik wil nog wel verlichting.

dus ik vraag me af of er nog erguns vermogen valt te behalen?
setup:
gilardoni 74
21mm DO
Spr/3
MRD koppelingsplaten
15/53

miss een groter spruitstuk? membraan? originele filter behoud ik het liefts

iemand nog ideeen of valt hier niks meer uit te halen?

alvast bedankt
 

koetjeboe91 21-8-2009 11:26 Print reply

Posts: 2096
is de prop uit de uitlaat. zoniet haal deze er uit. wel opnieuw afstellen

 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
Micha.L 21-8-2009 11:34 Print reply

Posts: 535
ik neem aan dat iemand met eem 74 gila en 21mm carb sowieso wel een snelle uitlaat heeft en al helemaal niet met prop rijdt

Als het je om optrekken etc. gaat zou je je tandwielverhouding kunnen aanpassen, weet niet hoe de huidige twv je bevalt, maar dat scheelt altijd veel.

Je zou ook je cil een beetje kunnen laten tunen door een expert. Kleine aanpassingen op hoog niveau leveren vaak grote merkbare verschillen op.

Verder is haarfijne afstelling natuurlijk de kortste weg naar perfectie !

Dit bericht is gewijzigd door Micha.L op 21-8-2009 om 11:36 uur.
 
malakith 21-8-2009 11:43 Print reply

Posts: 190
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Micha.L
ik neem aan dat iemand met eem 74 gila en 21mm carb sowieso wel een snelle uitlaat heeft en al helemaal niet met prop rijdt

Als het je om optrekken etc. gaat zou je je tandwielverhouding kunnen aanpassen, weet niet hoe de huidige twv je bevalt, maar dat scheelt altijd veel.

Je zou ook je cil een beetje kunnen laten tunen door een expert. Kleine aanpassingen op hoog niveau leveren vaak grote merkbare verschillen op.

Verder is haarfijne afstelling natuurlijk de kortste weg naar perfectie !

Dit bericht is gewijzigd door Micha.L op 21-8-2009 om 11:36 uur.


tuurlijk is de prop eruit
ligt een spr/3 uitlaat onder(zelfde als een r2)
afstelling is zo goed als perfect, alleen onderin pruttelt hij dus moet de gasnaald wat verstellen maar dat komt nog wel.

cilinder laten tunen gaat niet lukken want dan gaan men ouders zeuren
ze waren al niet zo blij dat er 74cc op het doosje stond namelijk
 
malakith 21-8-2009 13:55 Print reply

Posts: 190
heeft een ander membraan zin? of een ander spruitstuk?

met heeft het zin bedoel ik word alleen mijn verbruik hoger of ook mijn vermogen
 
grasmaaier89 21-8-2009 14:14 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: malakith
heeft een ander membraan zin? of een ander spruitstuk?

met heeft het zin bedoel ik word alleen mijn verbruik hoger of ook mijn vermogen



merkbaar is het niet, maar op een bankuitdraai geeft hij een heel ander vermogenstabel aan als je dat doet.

Ik zou gewoon zo verder rijden.
Maar als je echt zoekt naar het uiterste in je setup, zou ik gewoon al die kleine dingetjes kopen en afstellen maar.
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon

Dit topic is 598 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved