Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - welke sneller?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 897 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #58177 - welke sneller?
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 762 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

YZ50crosser 18-8-2009 19:19 Print topicpost

Posts: 2241
welk membraan is sneller?
de ToP:
http://www.scooterpo...amp;products_id=5388
of de Conti:
http://www.scooterpo...amp;products_id=5988

die conti is met spruitstuk maar welke is snelelr als je alleen kijkt naar 't membraan

Dit bericht is gewijzigd door YZ50crosser op 18-8-2009 om 19:20 uur.

Dit bericht is gewijzigd door YZ50crosser op 18-8-2009 om 19:21 uur.
 
www.bxteamlg.tk

kpotmake 18-8-2009 19:20 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YZ50crosser
welk membraan is sneller?
deze:
http://www.scooterpo...d085c438c922f91bad2c
of deze:
http://www.scooterpo...amp;products_id=5988



1e link kaputto

edit: 2e link ook

Dit bericht is gewijzigd door kpotmake op 18-8-2009 om 19:21 uur.
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
YZ50crosser 18-8-2009 19:21 Print reply

Posts: 2241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
[...]

1e link kaputto

edit: 2e link ook

Dit bericht is gewijzigd door kpotmake op 18-8-2009 om 19:21 uur.


nu niet meer
 
www.bxteamlg.tk
kpotmake 18-8-2009 19:24 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YZ50crosser
[...]


nu niet meer

voila

kan je helaas niet helpen met je oorspronkelijke vraag..

edit: maar kun je niet beter je geld aan iets anders uitgeven ipv een membraan van 100 euro aangezien je nog ori ontsteking etc hebt (hpi bijvoorbeeld??)

Dit bericht is gewijzigd door kpotmake op 18-8-2009 om 19:26 uur.
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
markhispania3 18-8-2009 20:48 Print reply

Posts: 1971
ik denk dat je het verschil alleen op een testbank ziet, en ik denk niet dat iemand die resultaten heeft liggen hier.
 
ronaldt 18-8-2009 20:53 Print reply

Posts: 2735
TPR is beter als't goed is.
anders moet je royal club even inboxen. Die heeft met alle 2 ervaring
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
Derbi-Olaf 18-8-2009 23:02 Print reply

Posts: 14999
TPR is zelfs merkbaar beter volgens royal, niet enkel op de bank.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
bobboiten 18-8-2009 23:04 Print reply

Posts: 2771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
TPR is zelfs merkbaar beter volgens royal, niet enkel op de bank.


ook op mijn setup ??
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
Rens 18-8-2009 23:07 Print reply

Posts: 6863
Als je ze nou alle twee naast elkaar op de grond zet, en dan kijk je welke zich sneller heeft verstopt als je tot 10 gaat tellen.

De afstelling van het membraan is ook belangrijk dus hoever de klepjes open kunnen. Ik heb zelf alleen verschil gemerkt als het oppervlak groter was, dus meer doorlaat. En hoe kleiner de carburateur was hoe minder verschil ik merkte tussen een membraan met veel of met weinig oppervlak. (is ook wel een beetje logisch)


 
achter de maan is alles beter
YZ50crosser 19-8-2009 10:24 Print reply

Posts: 2241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rens
Als je ze nou alle twee naast elkaar op de grond zet, en dan kijk je welke zich sneller heeft verstopt als je tot 10 gaat tellen.

De afstelling van het membraan is ook belangrijk dus hoever de klepjes open kunnen. Ik heb zelf alleen verschil gemerkt als het oppervlak groter was, dus meer doorlaat. En hoe kleiner de carburateur was hoe minder verschil ik merkte tussen een membraan met veel of met weinig oppervlak. (is ook wel een beetje logisch)




oke ik weet denk ik genoeg
 
www.bxteamlg.tk

Dit topic is 762 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved