Matthijs-CB50 |
21-8-2009 22:33 |
Posts: 60 |
|
|
Honda CB50J |
|
Vehikel |
21-8-2009 22:49 |
Posts: 2903 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ryon
11/12k met viertakt?
Makkelijk, 4takt maakt meestal meer toeren dan 2takt. Ontgrenste Cb haalt 11/12k, met vervroegend vliegwiel en snelle nok moet 15k ook haalbaar zijn. Er zijn zelfs 50cc 4taktjes geweest van Honda, die 23.5k haalde. Maargoed, je hoort maar de helft t.o.v. een 2takt.
|
|
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!... |
|
Matthijs-CB50 |
21-8-2009 22:52 |
Posts: 60 |
Klopt.
12 k kan met een standaard blok, met vastgezet vliegwiel misschien net.
Niet dat het goed is ofzo...
Nouja je hoort misschien de helft maar ik word van een snerpende 2 takt niet echt warm
Geef mij maar een 4 takt met een dikke brulpijp
|
|
Honda CB50J |
|
Ice Ap rs50 |
21-8-2009 22:52 |
Posts: 7149 |
verkrachting van de bovenste plank, je hoort gewoon dat die motor niet hoger dan 8k wil
of iets boven 8k toch, maar serieus jonge 15k nooit van ze leven met zo'n ding, helemaal standaard no way
Dit bericht is gewijzigd door Ice Ap rs50 op 21-8-2009 om 22:54 uur.
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
Matthijs-CB50 |
21-8-2009 22:55 |
Posts: 60 |
Waar basseer je dat op?
Standaard gingen de tellers tot 11 a 12 k. Ze gaan niet een verkrachtbaar blok verkopen... (standaard dan, totdat je er zelf mee gaat kloten)
|
|
Honda CB50J |
|
Ice Ap rs50 |
21-8-2009 22:56 |
Posts: 7149 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Matthijs-CB50
Waar basseer je dat op?
Standaard gingen de tellers tot 11 a 12 k. Ze gaan niet een verkrachtbaar blok verkopen... (standaard dan, totdat je er zelf mee gaat kloten)
powercurve daarvan?
wss is het even nuttig als een corsa 1.0 tot in zen rooie gebied te jagen
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
Matthijs-CB50 |
21-8-2009 22:59 |
Posts: 60 |
Waarom wil je het niet geloven / accepteren? Of begrijp ik je verkeerd?
Ik kan in de 3 ook op 10 of 11 k rijden. Daar gaat zon blok heus niet zomaar kapot van...
|
|
Honda CB50J |
|
Vehikel |
21-8-2009 23:00 |
Posts: 2903 |
11/12k moet nog wel veilig kunnen, dat lopen ze in sommige landen ook.
Alleen daarboven zal ik wel wat sterkere klepveren adviseren, een prettig idee dat de kleppen weer op tijd terug komen
|
|
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!... |
|
Makrolon |
21-8-2009 23:25 |
Posts: 6733 |
gewoon 50 rijden in zn 4, dan terugschakelen naar zn 1 en koppeling op laten komen. dan draait wel meer dan 15 k schat ik zo in
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
Martijn II - Forum en Sales Moderator |
22-8-2009 1:20 |
Posts: 9841 |
25k hebben ze ook allang gehaald bij honda. toeren = power zolang je nog een beetje fatsoenlijke vullingsgraad hebt.
|
|
Too cool for school! |
|
Ice Ap rs50 |
22-8-2009 10:22 |
Posts: 7149 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
25k hebben ze ook allang gehaald bij honda. toeren = power zolang je nog een beetje fatsoenlijke vullingsgraad hebt.
met welke motor?
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
jorgen_blok1 |
26-8-2009 22:51 |
Posts: 97 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]
je praat echt onzin meneertje
15k met een oude cb50, haha
voor zover ik zie gaat je teller maar tot 8k
oude cb50 met vvv haald idd makkelijk 15k rpm
doet mijnes ook.
|
|
|
|
jorgen_blok1 |
26-8-2009 22:53 |
Posts: 97 |
heey leuk cb50
mooie uitlaat dik geluid erin
'zelf heb ik idd zn yoshimura absorbsie demper of hoe ze t ook noemen
zal wel een mooi geluid gaan maken.
|
|
|
|
AukeMT |
27-3-2010 15:06 |
Posts: 5 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]
je praat echt onzin meneertje
15k met een oude cb50, haha
voor zover ik zie gaat je teller maar tot 8k
15k kan wel!
de japanse tellers lopen tot 15k!
|
|
|
|
der Chef |
27-3-2010 15:10 |
Posts: 3265 |
Dat het kan wil ik geloven, maar heb je met zo'n cb50 nog vermogen dan in dat gebied?
|
|
|
|