Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 580 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #58085 - cilinder
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 773 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

harryhouthakker 12-8-2009 19:29 Print topicpost

Posts: 270
hallo!
ik heb een vast gelopen derbi....
nou heb ik de cilinder eraf en zuiger,
dit was een malossie 80 cc.
maar nu moet ik dus wat anders hebben,
maar wat ?

wat is het voordeel van alu/nicosyl tegenover gietijzer?

en barkit is dat een redelijk merk of is dat ook weer van die troep?

ik zoek een cilinder van 70cc die niet heelveel kost want ik ga er zelf niet meer mee rijden dus ideƩn?

maar ik ga er ook niet z'n tnt ding op leggen want dat is bocht.

mvg.

Dit bericht is gewijzigd door harryhouthakker op 12-8-2009 om 19:30 uur.
 
tis zo.. en niet anders !

Derbi GPR Roy 12-8-2009 19:34 Print reply

Posts: 708
een MK HM 70cc is een lekkere cilinder, deze is van gietijzer en kost 180 euro.
 
ronaldt 12-8-2009 19:39 Print reply

Posts: 2735
budget?
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
MarTijn tzr 12-8-2009 19:47 Print reply

Posts: 6970
dr70... 135euro
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
kpotmake 12-8-2009 20:07 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MarTijn tzr
dr70... 135euro

heb ik ook 1, rijd fijn, niet superhard maar wel overal in toeren kracht, dus hoeft hem niet in toeren te laten janken
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
harryhouthakker 12-8-2009 21:05 Print reply

Posts: 270
ja ik wil er eigenlijk niet meer aan uit geven als 200 euro
ik zal zo even die dr cilinder op zoeken dan

maar is dat een aluminium of gietijzer en wat is nou het voordeel??

 
tis zo.. en niet anders !
ronaldt 12-8-2009 21:07 Print reply

Posts: 2735
dr is een gietijzer.

Ik zou voor deze gaan.

http://www.ks-parts....aid=2158&lang=NL

dikken vlinderpoort, en veel tuningspotentie.
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
harryhouthakker 12-8-2009 21:11 Print reply

Posts: 270
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
dr is een gietijzer.

Ik zou voor deze gaan.

http://www.ks-parts....aid=2158&lang=NL

dikken vlinderpoort, en veel tuningspotentie.


jaa maar veel tuningspotentie hoeft hij niet te hebben want ga hem zelf aleen maar inrijden en dan verkopen

maar die dr lijkt me opzicht wel wat
maar waar is die 135 euro dan ?
op easyparts en bromfietsshop staat hij allemaal duurder niet dat het veel uitmaakt tis 20 euro maar toch
 
tis zo.. en niet anders !
harryhouthakker 12-8-2009 21:28 Print reply

Posts: 270
hopaa
ik hem net ff die dr cilinder besteld op easyparts
dus wordt nu
dr 70 cc
24 mm caberateur
levovince v6 uitlaat
moet wel gaan toch ?

Dit bericht is gewijzigd door harryhouthakker op 12-8-2009 om 21:29 uur.
 
tis zo.. en niet anders !
ronaldt 12-8-2009 22:23 Print reply

Posts: 2735
maak er maar 21mm van
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
MarTijn tzr 12-8-2009 23:02 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: harryhouthakker
hopaa
ik hem net ff die dr cilinder besteld op easyparts
dus wordt nu
dr 70 cc
24 mm caberateur
levovince v6 uitlaat
moet wel gaan toch ?

Dit bericht is gewijzigd door harryhouthakker op 12-8-2009 om 21:29 uur.


ja dat loopt wel leuk.

ik heb die dr70 nu zelf ook incl 21mm en yasuni cross hm
100kmu is wel te halen(twv14-52). ben alleen nog niet harder gegaan omdat ie dan nog iets overtoeren maakt
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!

Dit topic is 773 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved