Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - vlotter

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 420 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #58020 - vlotter
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1336 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Robin 1993 8-8-2009 16:30 Print topicpost

Posts: 1234
Ik was pas met mijn scooter bezig en ik wilde een pakking vervangen van het vlotterbakje, omdat die kapot was. Toen heb ik hem dus opengemaakt maar toen ik hem weer in elkaar heb gezet verzoop de scooter heel de tijd. Ik dacht dat het de vlotter was of de naald. Ik heb dus de vlotter iets omgebogen maar niets hielp. Als ik hem te ver verboog kreeg de scooter te weinig benzine en als ik hem weer terugboog verzoop de scooter weer. Ik heb alle standen al gebrobeerd maar niets hielp. Nu heb ik een foto van de vlotter plus naald. Nu is mijn vraag: kunnen jullie zien of hij kapot is, en zit de vlotternaald wel goed(met de klemmetjes aan de zijkant) of mischien zit de naald verkeerd om.

foto link :

http://robin-van-der...os/679165624/0/cbyf/
 
!!2 takt!!

Henk-88 8-8-2009 16:35 Print reply

Posts: 26703
Verzuipen door verkeerde stand van de vlotter?

Wat versta jij onder verzuipen dan?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Robin 1993 8-8-2009 16:42 Print reply

Posts: 1234
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Verzuipen door verkeerde stand van de vlotter?

Wat versta jij onder verzuipen dan?



Ik bedoel dus dat de scooter uitvalt na ongeveer 10 seconden en er benzine uit de carberateur komt lopen.
 
!!2 takt!!
Henk-88 8-8-2009 17:19 Print reply

Posts: 26703
ok

Ik kan me niet goed voorstellen dat er (edit: tijdens het 'lopen') door een foutieve vlotterafstelling er teveel mengsel in de cilinder komt.

Om verwarring te voorkomen hea.

Dit bericht is gewijzigd door Henk-88 op 8-8-2009 om 17:20 uur.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Robin 1993 8-8-2009 18:02 Print reply

Posts: 1234
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
ok

Ik kan me niet goed voorstellen dat er (edit: tijdens het 'lopen') door een foutieve vlotterafstelling er teveel mengsel in de cilinder komt.

Om verwarring te voorkomen hea.

Dit bericht is gewijzigd door Henk-88 op 8-8-2009 om 17:20 uur.



Het is toch zo. De scooter start de scooter valt uit en er ligt een plasje benzine onder de carberateur
 
!!2 takt!!
Royal Club 8-8-2009 18:03 Print reply

Posts: 60390
dan is dat mengsel toch niet in je cilinder geweest?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Matthijsar50 8-8-2009 18:15 Print reply

Posts: 1029
je vlotter zorgt er alleen maar voor dat er altijd genoeg benzine aanwezig is voor de verbranding. dat er dus genoeg benzine in de vlotterbak zit.

het verzuipen komt door een verkeerde afstelling!.

en dat hij toen opeens even goed liep komt waarschijnlijk omdat de afstelling opeens beter werd omdat er niet genoeg benzine voorradig was in het vlotterbakje door het ombuigen.. niet dat ding ombuigen dus, zet hem weer goed (als het je lukt)

en kijken naar je afstelling!
 
Peugeot 106 rallye ph2!
Henk-88 8-8-2009 18:21 Print reply

Posts: 26703
Nja, ik zei het al: ik ben een beetje aan het woordneuken.

Maar enkel voor de duidelijkheid dat je er je voordeel mee kunt doen hea

Het gaat er om dat je je probleem opgelost krijgt
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'

Dit topic is 1336 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved