Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - cb 50 blok onder Honda mtx-sh

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1180 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #57976 - cb 50 blok onder Honda mtx-sh
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2383 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

st.nyksterdriver 5-8-2009 15:51 Print reply
Posts: 3376
heb je al een blok ?
anders kun je deze misschien kopen.
http://link.marktplaats.nl/255399682

Dit bericht is gewijzigd door st.nyksterdriver op 5-8-2009 om 15:51 uur.
 
NSR50 Rider 5-8-2009 20:05 Print reply

Posts: 155
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
[...]

maar verkijk je niet he het frame van een sh is (natuurlijk) anders dan die van een nsr dus het kan zijn dat die niet past.




De ophanging van het moterblok is bij NSR, MBX en MTX Sh hetzelfde.
De hoogte van de cilinder past in een NSR, zoals het filmpje ook liet zien. Een CB50 blok past in een NSR, dus helemaal op een SH, de ruimte is namelijk hoger in een SH.

Het enige is, dat je twee stripjes moet maken voor de bovenste ophanging. : Zie mijn topic:

http://www.brommerforum.nl/showtopic/55515/1

Uitlaat moet je zelf denk ik maken, kan gewoon van een simpele buis, die buigen ( is 4 takt, dus hoeft geen expansie ).
Mooiste is bovenlangs natuulijk op een SH.
 
[img]http://img231.imageshack.us/img231/4115/hondabannergr3.jpg[/img]
Uncle BLAM 5-8-2009 22:07 Print reply

Posts: 1025
Ik zou wel een bovenlangs uitlaat maken, het is ff wat werk maar dat is wel mooier

buis diameter binnenmaat moet 26mm zijn voor een goede flow



 
een BF teller is sneller
daboss 6-8-2009 11:17 Print reply

Posts: 170
super, ik denk dat dit wel een mooi side projectje kan worden. Het staat wel stoer zo'n fors blok onder die tsx vind ik!
 

Dit topic is 2383 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved