Ik ben vorige week met mijn pitbike in de baantjes gaan crossen,
ik stop, haal een vlieg uit mijn oog en wil terug verder rijden.
Dan kom ik tot de conclusie dat hij niet meer naar 2e, 3e en 4e wil schakelen.
Ik heb mij omgekeerd een ben naar huis gereden, plots zag ik mijn blok roken en zag dat er drupjes olie uitliepen.
Ik heb hem de volgende morgen gekuist en zag dat er een scheur in mijn blok zat.
Weet iemand of de scheur iets kan te maken hebben met het feit dat ik niet meer kan schakelen?
En of dit nog te maken valt.?
je koppeling ligt nou wss droog, dat je daarom niet meer kan schakelen, hij ontkoppelt niet meer, komt geen olie tusse plate, weet ik veel hoe dat werkt, hij heb iig olie nodig xD
rick-koningslust had het ook toen ik samen met hem aan het crossen was. ik zette het ding stil. rick wou weer wegrijden maar hij kon niet meer schakelen... blok lassen wou niet echt omdat de olie in het alu trekt. en voor 200euro heb je een gloednieuw blok wat nog sneller is ook
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Een kameraad van mij kon ook niet meer schakelen. alleen de 3 en 4 deden het. Toen we het blok uitmekaar haalden waren die tandwielen gewoon helemaal kapot. Voorderest was zijn blok nog wel heel. Hij heeft een 4takt 50cc jincheng blok. Dit was voor 30euro aan onderdelen weer klaar. Maar in jouw geval zal ik een nieuw blok kopen.