idd beetje offtopic, over dat spuiten, sticker bende en uiterlijk weet ik veel, gaat om het motorische gedeelte.
maar zoals ik al zei: super bruut project hans! gaat helemaal goedkomen
ben ook al een tijdje bezig met een nsr van me:
CR-125 blok
cilinder ga ik bruut tunen en laat ik opboren na max verkrijgbare zuigers, ik ga nog ff kijken wat voor zuigers er voor te krijgen zijn. ik wil het liefst een andere hoogte, ik heb geen zin om met voetpakkingen te klooien. en ik wil zuigers met een kleine inkeping boven de piston pen, zodat het de breedte van de uitlaat poort niet begrensd . dus breedte moet worden:
diameter * pie : 2 - 14 (pen) - 3
(dus 1,5mm speling tussen piston pen en uitlaat poorten), ja beetje vage formule, zelf bedacht.
en dan de carb
wordt een KEIHIN 39mm PWK, dus geen normale (goedkope) keihin die op crossers meestal zit (is meestal 36mm PJ).
een omgelast uitlaat van een CR125 uit 89 of nieuwer. en als tijd en geld mee zit een Opmaat uitlaat.
ontsteking orgineel (dus binnenrotor)
hij moet veel toeren gaan draaien. uiterlijk kan me niet zoveel schelen, is al bruut door het blokje.
god bless the swingarm
[Dit bericht is ge-edit door symen op 25-12-02 16:35] |