net ging ik gaan crossen met men jawel chinese pitbike, en ik starte na een pauze en ik kon hem niet meer in neutraal of 2de krijgen, alleen in 1ste kon ik rijden.. nu lekt hij ineens ook veel olie, veel rook en een rare, soort verbrande geur.. versnellingsbak kapot?
tsjah je zeg 't zelf al, chinees he... ik denk een kering kapot ofzo dat hij daarom al z'n olie eruit gooit, ff blok openhale lijkt mij, voorderest weet ik ook nix van het chinese spul, ja alleen dat er weinig tot geen onderdele voor zijn
Daarom zijn deze dingen gemaakt.
Het zijn wegwerp artikelen,in china en het vere oosten zelf,zie je ze niet rijden,
Ja een nieuwe kopen/of heb je iets geleerdt?
Kijk ik weet dat chinees brol is maar om 1 keer om de 2 weken eens voor de fun te gaan rijden heb ik er ook niet meer geld voor over, ik ga hem gewoon binnendoen bij de garage maar als er veel kosten aan zijn laat ik het zo
lekker zinnige reacties, en onderdelen zijn wel te krijgen. maar als ik jou was zou ik inderdaad blok open halen, krukaskeerring vervangen, kan ook pakkingen van je cilinder zijn.
kijk gewoon waar je olie vandaan komt dan kun je toch zelf uitmaken waar die lek is?
mischien met het crossen een steentje tegen het carter gekregen? en nu stukje carter tussen de tandwielen? daarom wil die dan niet schakelen en loopt de olie eruit