Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - puch cillinder 50 cc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1038 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #57826 - puch cillinder 50 cc
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 542 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

gradus 24-7-2009 0:48 Print topicpost
Posts: 619
hallo
weet iemand hoever ik kan gaan als ik met de dremel in mijn puch cillinder ga zitten in de inlaat en uitlaat iemand tips ??
 

kenny77 24-7-2009 0:49 Print reply

Posts: 29286
gradus 24-7-2009 1:00 Print reply
Posts: 619
mmh ik den ktoch dat ik het iemand anders laat doen dit gaat me toch iets boven me pet
jammer genoeg :(
 
kenny77 24-7-2009 1:02 Print reply

Posts: 29286
Gewoon een paar keer door lezen en oefen, dan begin je het van zelf steeds beetje bij beetje door te krijgen.

Maar je kan al eens beginnen met zo'n poortmapje te maken en die hier neer te zetten.
 
jan-dx11 24-7-2009 9:30 Print reply

Posts: 4931
zoek eerst eens een genakte cilinder, kun je daar op oefenen
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
degoelaman 24-7-2009 10:59 Print reply

Posts: 136
bij een puch cilinder kan je je inlaattiming niet echt groter maken omdat je anders door de wand heen gaat. Je kan hem wel iets verbreden maar als de opp. van je carburateur niet groter is dan de opp. van je inlaat hoeft dat ook niet.
De uitlaatpoort zou ik ook niet erg hoog maken want dan word hij namelijk erg hoogtoerig. Ik heb dat ook een keer gedaan bij een puch cilinder en dan trekt hij voor geen meter meer op
Je kan hem het beste eerst eens wat breder maken en iets in de hoogte.
 
Yamaha FS1 SOBW-Racer

Dit topic is 542 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved