Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - begrenzing van brommer verwijderen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1025 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #57819 - begrenzing van brommer verwijderen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1467 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Konjin 23-7-2009 18:29 Print topicpost

Posts: 379
hallo,
ik haalde mijn brommer zojuist op bij de bromboer, heeft mijn vader dus zonder dat ik het wist met die vent afgesproken dat hij 70 hard genoeg vond en dus loopt hij nu ongeveer 65. ik weet niet hoe die begrenst is, maar wanneer ik nu hoog in de toeren zit heeft hij geen vermogen meer en valt die weg. ik moet dus nu vrij snel opschakelen en als ik dit doe valt die alsnog iets terug. ik vind het wel klote dat die nu 70 loopt maar ik vind het erger dat je er niet normaal op kunt rijden. wie weet hoe ik deze begrenzing er af kan halen zodat mijn brommer weer normaal rijd zoals die van te voren reed? ongeveer 85.

alsjeblieft, help mij om mijn brommer weer normaal te laten lopen.
 

.luuk 23-7-2009 18:32 Print reply

Posts: 1483
Konjin 23-7-2009 18:38 Print reply

Posts: 379
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: .LUUK
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/118




nee dat is het niet, hij is teruggevoert.

er is verder ook niet echt iets vervangen, alleen dit:
bougie
achtertandwiel
voortandwiel
ketting
luchtfilter
accu
en verder wat klein materiaal van 5 euro



Dit bericht is gewijzigd door Konjin op 23-7-2009 om 18:38 uur.
 
markhispania3 23-7-2009 18:38 Print reply

Posts: 1971
hoogstwaarschijnlijk zit er nu een ring in je uitlaat, deze kun je er weer makkelijk uithalen.
 
Konjin 23-7-2009 18:39 Print reply

Posts: 379
en waar moet dit dan zitten?
 
.luuk 23-7-2009 18:40 Print reply

Posts: 1483
aan je foto's te zien heb je ook een dunne bocht
 
Konjin 23-7-2009 18:40 Print reply

Posts: 379
foto's zijn van voor die tijd..
 
.luuk 23-7-2009 18:40 Print reply

Posts: 1483
wel dezelfde bocht gehouden??
 
markhispania3 23-7-2009 18:43 Print reply

Posts: 1971
die ring zit wss helemaal voor in de bocht, dus bij de cilinder. als je de uitlaat eraf schroeft zie je hem zo zitten.
 
Konjin 23-7-2009 18:44 Print reply

Posts: 379
oke bedankt daar heb ik wat aan. ga ik vanavond naar kijken. als iemand misschien iets anders weet waar het aan kan liggen, vertel.
 
Konjin 23-7-2009 18:45 Print reply

Posts: 379
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: .LUUK
wel dezelfde bocht gehouden??


volgens mij wel gewoon, anders zou dit toch ook verekend worden op de prijslijst.
 
Thymen 23-7-2009 19:21 Print reply
Posts: 440
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Konjin
[...]


nee dat is het niet, hij is teruggevoert.

er is verder ook niet echt iets vervangen, alleen dit:
bougie
achtertandwiel
voortandwiel
ketting
luchtfilter
accu
en verder wat klein materiaal van 5 euro



Dit bericht is gewijzigd door Konjin op 23-7-2009 om 18:38 uur.



best veel nog,
 
Aprilia MX
Freddy-fish 23-7-2009 19:23 Print reply

Posts: 2129
trekt hij niet harder op oid maar trekt hij juist niet meer door in hogere versnellingen ( lees z'n 4,5 en 6)

Dat eerste, lichtere tandwielverhouding op gelegd

dat tweede, propje in de uitlaat , ff van je cilinder afhalen, veertjer eraf enzow, dan zie je hem gelijk zitte, wss is je brommer nu ook brak afgestelt, en dan weer goed
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
Konjin 24-7-2009 14:21 Print reply

Posts: 379
oke, gevonden. het is een propje maar die zit toch vrij goed vast gelast. even kijken hoe ik die eruit ga krijgen, maar het gaat me lukken
 
st.nyksterdriver 24-7-2009 18:17 Print reply
Posts: 3376
dikke grote platte schroeven draaier er tussen proppen en wrikken
 
Thymen 24-7-2009 18:45 Print reply
Posts: 440
locale fietsenmakert wil het ook wel is doen.
 
Aprilia MX

Dit topic is 1467 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved