Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - brommer blijft hangen???

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1259 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #57769 - brommer blijft hangen???
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1098 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

honda wallaroo 20-7-2009 11:12 Print topicpost

Posts: 973
hee
mijn brommer blijft sinds een tijdje hangen als ik van de 25 tot de 45 rijd,hij wil dan ook niet harder als de 45 dan moet ik kwart gas rijden daarna trekt hij wel gewoon door , ik heb mijn gas al afgesteld, hij reed ervoor wel goed met dezelfde sproeier??
 

Matthijsar50 20-7-2009 11:30 Print reply

Posts: 1029
ik snap der niks vaaaaaaaaan

(c) Jochem Myer
 
Peugeot 106 rallye ph2!
Royal Club 20-7-2009 11:32 Print reply

Posts: 60390
lekker afstellen jij. je weet de FAQ wel te vinden.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Henk-88 20-7-2009 11:55 Print reply

Posts: 26703
Het lijkt er op dat er meer brandsof in het mengsel zit dan voorheen.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
honda wallaroo 20-7-2009 13:00 Print reply

Posts: 973
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Het lijkt er op dat er meer brandsof in het mengsel zit dan voorheen.



dus dat er meer mengsmering in moet?
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 20-7-2009 13:02 Print reply

Posts: 7728
henk bedoelt de verhouding lucht/benzine..
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Henk-88 20-7-2009 13:17 Print reply

Posts: 26703
Inderdaad. En ik ga er vanuit dat je sinds dat 'ie nog goed liep je niets aan je set-up veranderd hebt.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Joost. 20-7-2009 14:59 Print reply

Posts: 339
sproeier verstopt
 
1 op 10 zonnebloemolie door je benzine, en je hebt veel meer compressie:e
BIET 20-7-2009 15:20 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: joost.
sproeier verstopt

Dan gaat hij juist armer lopen, waarschijnlijker is dat de luchtfilter verstopt is .
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
honda wallaroo 20-7-2009 15:31 Print reply

Posts: 973
sproeier is niet verstopt
ik heb niks aan mijn setup veranderd
aan mijn lucht en benzine toevoer heb ik ook niks gedaan
 
honda wallaroo 20-7-2009 17:59 Print reply

Posts: 973
heb hem net afgesteld op lucht en meer mengsmering in gegooid
afstellen werkte wel maar nog niet echt 100%
 
popiv 20-7-2009 18:19 Print reply

Posts: 593
bij gas terugnemen en dan pas doortrekken duidt dat toch juist op een te arm afgestelde brum?
 
Smoking can reveal hidden lasertraps
BIET 20-7-2009 18:29 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: popiv
bij gas terugnemen en dan pas doortrekken duidt dat toch juist op een te arm afgestelde brum?

Niet perse.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
honda wallaroo 20-7-2009 18:49 Print reply

Posts: 973
nou kijk toen ik de lucht schroef naar binne had gedraaid reed hij mindcer goed toen draaide ik hem naar buiten en reed hij beter.
ik moet dan kwart gas rijden dan pakt hij hem maar niet goed, NA het afstellen trok hij beter maar nog niet zo heel goed
 
Freddy-fish 20-7-2009 19:11 Print reply

Posts: 2129
doe is rijde, vol gas zodat hij blijft hange enzow, dan vol de shoke erop gooie, kijke wattie doet, als hij dan in 1x door trekt en weer soepel loopt heb je een te kleine sproeiert, gaatie kut lope dan heb je een te grote, merk je bijna geen verschil dan hoef je niet veel maten te proberen want dan zit je in de buurt, maar gwn die FAQ volgen jonge, staan genoeg symptonen bij
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)

Dit topic is 1098 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved