BrommertJacco |
19-7-2009 18:35 |
Posts: 2328 |
Ligt eraan wat je er mee wil doen, een project ofzo... Want erg netjes is-ie niet, maar dat kan je verwachten voor die prijs. En 300e is weinig.
|
|
Modderfokker |
|
jeroentjen13 |
19-7-2009 18:36 |
Posts: 850 |
het is dus geen dtr
een dtr is nl watergekoeld blok
is eigenlijk een dtr met gwn dt blokje in
|
|
|
|
Joel_koningslust |
19-7-2009 18:39 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jeroentjen13
het is dus geen dtr
een dtr is nl watergekoeld blok
is eigenlijk een dtr met gwn dt blokje in
bullshit
dtr heeft altijd luchtgekoeld blok
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
k--k |
19-7-2009 18:40 |
Posts: 292 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BrommertJacco
Ligt eraan wat je er mee wil doen, een project ofzo... Want erg netjes is-ie niet, maar dat kan je verwachten voor die prijs. En 300e is weinig.
nee geen project, gewoon een jaar lang ook in de winter brommerrijden.
optisch maakt niks uit. technisch wel
|
|
|
|
stevoo |
19-7-2009 18:57 |
Posts: 689 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: k--k
[...]
nee geen project, gewoon een jaar lang ook in de winter brommerrijden.
optisch maakt niks uit. technisch wel
wat voor cillinder enzz zit er onder dan ? voor de rest zijn dtr heel sterke brommers
|
|
MembraaNN beunhaas!! |
|
k--k |
19-7-2009 19:02 |
Posts: 292 |
als hij goed rijdt, alle verlichting het doet, goed schakelt, geen rare geluiden zijn, in 1x naar zn top gaat zonder gehaper, niet naar 1 x kant trekt zonder handen aan het stuur en niet anders reageert als je stationair de koppelingshendel inknijpt ga ik hem denk ik wel kopen. kzie wel
zijn er wel genoeg onderdelen goedkoop te vinden als er 1x wat kapot gaat?
|
|
|
|
stevoo |
19-7-2009 19:03 |
Posts: 689 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: k--k
als hij goed rijdt, alle verlichting het doet, goed schakelt, geen rare geluiden zijn, in 1x naar zn top gaat zonder gehaper, niet naar 1 x kant trekt zonder handen aan het stuur en niet anders reageert als je stationair de koppelingshendel inknijpt ga ik hem denk ik wel kopen. kzie wel
zijn er wel genoeg onderdelen goedkoop te vinden als er 1x wat kapot gaat?
motorisch is er wel veel te krijgen maar andere dingen minder
|
|
MembraaNN beunhaas!! |
|
dirktimmer |
19-7-2009 19:21 |
Posts: 1737 |
ik heb alles gewoon liggen voor dtr, dus je kunt em gewoon kopen hoor . inbox maar voor tips als je gaa kijken etc.
|
|
|
|
markhispania3 |
19-7-2009 19:31 |
Posts: 1971 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jeroentjen13
het is dus geen dtr
een dtr is nl watergekoeld blok
is eigenlijk een dtr met gwn dt blokje in
denk je nu serieus dat dit de am6 versie is?
@ts ik vind het wel verdacht weinig geld, maar misschien maak je wel een hele goede deal.
Dit bericht is gewijzigd door markhispania3 op 19-7-2009 om 19:32 uur.
|
|
|
|
JB1 |
19-7-2009 20:03 |
Posts: 14881 |
Honda MTX.
Er is een site: www.MT5.nl
Ik zit daar ook op, bezit zelf een leuke MT5, Ze weten zo ongeveer tot het moertje af van de hele honda MT/B/X/NSR series.
Edit: Heb even de dingen vergeleken. Van de DT weet ik niet wat de kosten zullen worden maar reken maar op een goede 200-350 euro EXTRA!!
De MTX zal je hooguit 3 tientjes kosten en dan heb je alles goed
Dit bericht is gewijzigd door JB1 op 19-7-2009 om 20:05 uur.
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
st.nyksterdriver |
19-7-2009 20:08 |
Posts: 3376 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JB1
Honda MTX.
Er is een site: www.MT5.nl
Ik zit daar ook op, bezit zelf een leuke MT5, Ze weten zo ongeveer tot het moertje af van de hele honda MT/B/X/NSR series.
Edit: Heb even de dingen vergeleken. Van de DT weet ik niet wat de kosten zullen worden maar reken maar op een goede 200-350 euro EXTRA!!
De MTX zal je hooguit 3 tientjes kosten en dan heb je alles goed
Dit bericht is gewijzigd door JB1 op 19-7-2009 om 20:05 uur.
niet echt 3 tientjes hoor mijn mtx was ook een wrak toen ik hem kocht en koste ook zoon 200 euro om hem weer goed te krijgen als je een mt neemt tjah die zijn gewoon goedkoop
|
|
|
|
DannyMTX |
20-7-2009 18:41 |
Posts: 198 |
ik zou zeggen MTX, niet alleen omdat ie er beter uit ziet, maar de onderdelen zijn ook goedkoper dan voor een dtr.
kwa rijgedrag verder kan ik je er niks over vertellen ik heb zelf ook een MTX alleen die ligt nu helemaal uit elkaar om grondig opgeknapt te worden . maar ze rijden heel lekker.
groetjes Danny
|
|
la men anders ekkes spolle jonge! |
|
BrommertJacco |
20-7-2009 18:50 |
Posts: 2328 |
Ik zou de MTX nemen.
Edit: Toch betrouwbaarder denk ik.
Dit bericht is gewijzigd door BrommertJacco op 20-7-2009 om 19:01 uur.
|
|
Modderfokker |
|
RAYMONDDDD |
20-7-2009 18:56 |
Posts: 1299 |
ik zou voor de MTX gaan!
|
|
|
|
k--k |
23-7-2009 21:57 |
Posts: 292 |
vandaag wezen kijken voor de dtr.
de brommer liep opzich goed, geen rare geluiden en lekkages, de stationairsproeier miste alleen waardoor hij stationair niet liep. Sowieso is de afstelling niet goed, duurt lang voordoet hij goed doortrekt. (te grote sproeier zegt hij)
kapschade was nog wel weg te werken. achterrem deed het niet, achterlichtje was doorgebrand.
banden waren nog wel redelijk.
ik vroeg welke ontsteking eropzat, hij zei met van die spoelen. toen zei ik van dat een dtr toch een cdi ofzo had. Hij zei van niet en dat dt en dtr dezelfde ontstekingen hebben.
hij is trouwens van de user hier op bf: jordy loos
|
|
|
|