Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - doppler binnenrotor

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1102 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #57749 - doppler binnenrotor
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4295 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Joel_koningslust 18-7-2009 18:26 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rens tzr
ik heb van middag scooter-power gebelt om tevragen of zij er een hebben liggen en gevraagt of ze al wat wisten kwa prestaties
en ze zijden dat ze hem op een derbi getest hebben en ze vonden dat hij flink in de buurt vam een malossi kwam kwa prestaties



tuurlijk zegt een winkel dat sukkel. die willen dat spul kwijt


 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
rens tzr 18-7-2009 18:48 Print reply
Posts: 244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



tuurlijk zegt een winkel dat sukkel. die willen dat spul kwijt




dat kan ook wel wat minder
 
Joel_koningslust 18-7-2009 19:02 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rens tzr
[...]


dat kan ook wel wat minder


iedereen met een beetje verstand snapt ook wel dat elke winkel zn spullen vergelijkt met iets super goeds
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
dirktimmer 19-7-2009 7:55 Print reply

Posts: 1737
ik zou zelf geen rotor nemen, heb er een aantal keer een op mijn brommers gehad, is een uurtje leuk, dan is de gein eraf. echt harder ga je niet, alleen in zijn vrij of met de koppeling in is het leuk

tenzij je een 15+ pk brommer hebt, dan wordt de ontstekingcurve natuurlijk belangrijker.
 
Toettoet 19-7-2009 9:04 Print reply
Posts: 780
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dirktimmer
ik zou zelf geen rotor nemen, heb er een aantal keer een op mijn brommers gehad, is een uurtje leuk, dan is de gein eraf. echt harder ga je niet, alleen in zijn vrij of met de koppeling in is het leuk

tenzij je een 15+ pk brommer hebt, dan wordt de ontstekingcurve natuurlijk belangrijker.



Ik vind het op mijn tsx anders beter rijden als me originele onsteking moet ik eerlijk bekennen, veel lekkerder en feller, alleen wel het gezeik met licht

Merkte in iedergeval zeker dat hij harder reed, en ik weet niet of ik meer heb als 15pk .

Ding van mij is wel hoogtoerig als de pest dat wel

Edits: Tering.. veel foutjes op deze vroege ochtend...

Dit bericht is gewijzigd door Toettoet op 19-7-2009 om 9:07 uur.
 
Dennisdrdracing 19-7-2009 13:41 Print reply

Posts: 188
een derbi senda of een gpr ??/ dan lijkt mij dat ook wel wat
 
live to ride ride to live
rens tzr 19-7-2009 18:51 Print reply
Posts: 244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dirktimmer
ik zou zelf geen rotor nemen, heb er een aantal keer een op mijn brommers gehad, is een uurtje leuk, dan is de gein eraf. echt harder ga je niet, alleen in zijn vrij of met de koppeling in is het leuk

tenzij je een 15+ pk brommer hebt, dan wordt de ontstekingcurve natuurlijk belangrijker.


ik kan m'n ontsteking nu niet afstellen dus ik denk dat ik nog wel wat vermogen mis
 
rens tzr 22-7-2009 23:00 Print reply
Posts: 244
ik heb de rotor net gekocht en ziet er goed uit maar er zit aleen geen scheema voor de draden bij en op het montage scheema verwijzen ze hier wel steets naar
zullen ze deze er bij de winkel er uit hebben ge haalt
 
gprnick 22-7-2009 23:06 Print reply

Posts: 3360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rens tzr
ik heb de rotor net gekocht en ziet er goed uit maar er zit aleen geen scheema voor de draden bij en op het montage scheema verwijzen ze hier wel steets naar
zullen ze deze er bij de winkel er uit hebben ge haalt


Foto's?
 
rens tzr 22-7-2009 23:52 Print reply
Posts: 244
http://www.mijnalbum.nl/Album=88K3HNWW

Dit bericht is gewijzigd door rens tzr op 22-7-2009 om 23:53 uur.

kunnen juli hier wat mee

Dit bericht is gewijzigd door rens tzr op 22-7-2009 om 23:54 uur.
 
rens tzr 23-7-2009 22:43 Print reply
Posts: 244
heeft iemand een iedee hoe ik dit moet aan sluiten en waar de draden voor zijn
ik zelf dacht
wit-begrenzer
geel groen-massa
witteblokje- voor het contact slot
zwart-de + van de lichtspoel
blauw- massa van de lichtspoel
 
rens tzr 25-8-2009 19:56 Print reply
Posts: 244
ik heb net de rotor geplaatst en aan gesloten maar de toerenteller doet het niet
en hoeveel voor ontsteking moet ik mee beginnen ik heb nu 2mm
maar bij de scooter-power hat hij het over 3,7mm maar is dit miet te vroeg?
 
Niek de Wildt 25-8-2009 20:09 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rens tzr
ik heb net de rotor geplaatst en aan gesloten maar de toerenteller doet het niet
en hoeveel voor ontsteking moet ik mee beginnen ik heb nu 2mm
maar bij de scooter-power hat hij het over 3,7mm maar is dit miet te vroeg?


Hangt van de curve af.
Vraag maar eens aan die vent of hij de curve voor je heeft.
 
rens tzr 25-8-2009 20:32 Print reply
Posts: 244
heeft hij niet
maar hoe merk ik of hij goet staat
 
yamahadt1986 25-8-2009 20:41 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rens tzr
hoi
ik zit er sirieus aan te denken om er zo een te kopen
http://www.opvoeren....&Srtn=Ontsteking

maar heeft iemand hier ervaring mee?
het schijnt dat deze het zelfde zijn als een MVT rotor

en wat zij de grote verschillen die ik ga merken?
wandt m'n orginele ontsteking is niet af te stellen



koop dan voor dat geld een HPI dan weet je zeker dat het goed is of een PVL is ook prima

oohja met een binnenrotor haal je 2PK meer uit je brommer

Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 25-8-2009 om 20:42 uur.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!

Dit topic is 4295 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved