Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - olie tussen de krukas?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1067 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #57710 - olie tussen de krukas?
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2924 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

TSX-Rider 14-7-2009 21:46 Print reply

Posts: 550
dus jullie zeggen allemaal dat de open kant van de keerring naar de krukas gericht moet?
 
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/3045/1/last
Banaan 14-7-2009 22:00 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX-Rider
dus jullie zeggen allemaal dat de open kant van de keerring naar de krukas gericht moet?


ja
 
Matthijsar50 14-7-2009 22:35 Print reply

Posts: 1029
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Banaan
[...]


ja


 
Peugeot 106 rallye ph2!
cnorretje 14-7-2009 22:38 Print reply

Posts: 851
er staat geen druk op de olie, dus hij moet waarschijnlijk andersom
 
BenjaminDG 14-7-2009 22:45 Print reply

Posts: 4605
Inderdaad, of je moest een keerring hebben met 2 open kanten dan maakt het niet uit welke kant er naar de krukas staat.

Ik heb nog een kleine vraag, dat niks met het topic te maken heeft.

Ik heb een gebruikt Zeta 70cc luchtgekoeld voor op een luchtgekoeld blok van honda mb/t/x-ot.

Dit is met zuiger maar wel zonder zuigerveren.

Wat zou dit waard zijn moest ik hem te koop stellen?



Dit bericht is gewijzigd door mb1979 op 14-7-2009 om 22:48 uur.
 
Vlaanderen vrij!
mtx-motard 14-7-2009 22:59 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb1979
Inderdaad, of je moest een keerring hebben met 2 open kanten dan maakt het niet uit welke kant er naar de krukas staat.

Ik heb nog een kleine vraag, dat niks met het topic te maken heeft.

Ik heb een gebruikt Zeta 70cc luchtgekoeld voor op een luchtgekoeld blok van honda mb/t/x-ot.

Dit is met zuiger maar wel zonder zuigerveren.

Wat zou dit waard zijn moest ik hem te koop stellen?



Dit bericht is gewijzigd door mb1979 op 14-7-2009 om 22:48 uur.

50 e
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Saknet 15-7-2009 0:05 Print reply

Posts: 10355
hangt van de staat van de cilinder wand af en of de zuiger het ooit te warm heeft gehad (lees: of er ofwel een te kleine sproeier in heeft gezeten ofwel een 20 mikuni op heeft gezeten met een originele = foute gasnaald) scheelt ook een hoop. want de meesten die mieteren zo'n zuiger direct weg.

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 15-7-2009 om 0:06 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Martijn II - Forum en Sales Moderator 15-7-2009 0:14 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb1979
Inderdaad, of je moest een keerring hebben met 2 open kanten dan maakt het niet uit welke kant er naar de krukas staat.

Ik heb nog een kleine vraag, dat niks met het topic te maken heeft.

Ik heb een gebruikt Zeta 70cc luchtgekoeld voor op een luchtgekoeld blok van honda mb/t/x-ot.

Dit is met zuiger maar wel zonder zuigerveren.

Wat zou dit waard zijn moest ik hem te koop stellen?



Dit bericht is gewijzigd door mb1979 op 14-7-2009 om 22:48 uur.


volgens mij is daar het kleine vragen topic voor. ipv te hijacken.

 
Too cool for school!
TSX-Rider 17-7-2009 18:44 Print reply

Posts: 550
Ik heb net een nieuwe keerring gehaald, alleen ik moest een keerring hebben met de maat 28x47x7,3
Alleen bij die zaak hadden ze alleen 28x47x7. Dus die maar meegenomen. Die is dus iiieets platter als wat er in hoort. Maar nu is mijn vraag: kan dat kwaat, of kan ik die keerring er gerust instoppen?
 
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/3045/1/last

Dit topic is 2924 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved