Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
[...]
dat van de veertjes klopt wel, ik ben er net ook een kwijt geraakt
als je dat dus doet met beleid dan kan je die veertjes mooi bij je houden. En waarschijnlijk moet die wel los omdat je je blok toch moet splitsen om bij de kruk lagers te komen.
voor lagers en pakkingen ben je mss 50 euro kwijt (dat is al ruim genomen) wat een zuiger kost voor een tsx weet ik zo niet.
Hoe lang het reviseren duurt hangt af van hoe goed je je voorbereid en of je al het nodige gereedschap bij de hand hebt, lagerpers en vliegwielsleutel zijn aan te raden. De eerste keer dat ik mn blok uit elkaar haalde ben ik er ongeveer twee week mee bezig geweest en de tweede keer maar 6 uurtjes. Het in elkaar zetten gaat wat makkelijker omdat je dan (als het goed is) weet waar alles zit en hoort.
Wat de waarde is van een tsx blok weet ik ook niet maar als je de revisie netjes uitvoert moet er zeker winst op zijn te maken.
Wat die bouten in de uitlaat betreft; als het zo ook werkt lekker laten zitten.
Verder kan ik je doorverwijzen naar deze twee faq's
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/184
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/155
Het zijn dan wel niet revisie's van tsx blokken maar toch staat er wel informatie in die je kan gebruiken.
Succes
|