Valt allemaal te betwisten. Maar een ding is zeker, met licht aan zal het vlieglwiel meer belast worden en zal er dus iets in de toeren gezakt worden. Maar dat even terzijde.
Om maar even gewoon door te gaan in m'n oude thread en niet onnodig een nieuwe aan te maken: volgens mij komt het niet alleen door de extra belasting. Het is nu namelijk zo dat het ding ook enorm stotterd. Hij trekt wel gewoon prima door en bij vol gas is er niks aan de hand, maar bij half gas en minder is het totale crap. Als ik 'm in z'n vrij zet en half gas geef, gaat ie van 3000 toeren naar 7000 en weer terug en zo blijft ie maar heen en weer gaan.
Iemand enig idee wat dit dan kan zijn? Ik verdenk zelf m'n membraan ervan enigzins overleden te zijn, maar weet dit niet zeker. Ik heb niet zoveel zin om te kijken, omdat ik momenteel geen momentsleutel tot mijn beschikking heb, een pak ice-tea als voetpakking heb en een deobus als koppakking heb (aan deze dingen kan het overigens niet liggen, hiervoor deed ie het ook al).
Nog even ter verantwoording van het afschuwelijke beunen: morgenochtend heb ik mijn motorrijexamen en als ik slaag heb ik daar dit, erhm, 'zuinige sleutelen' genoeg geld om ook gelijk een motor te kunnen kopen. Vandaar:p.
|