Sherwin |
12-7-2009 22:06 |
Posts: 561 |
dat je sneller gaat als je benzine kraan dicht is, is omdat je benzine druk dan wegvalt, en er dan minde rbenzine door je sproeier gaat, en dan is je afstelling beter, je moet een kleinere sproeier hebben, en een fastoenlijke afstelling, en probeer je uitlaat te ontgrenzen! doet ook veel leuks(wel opnieuw afstellen dan he)
|
|
|
|
Coole |
12-7-2009 23:18 |
Posts: 423 |
Je moet een Malossi Benzinekraantje kopen en hem dan dichtdraaien. Dan toert ie hem meteen op ze achterwiel! BTW, leer gewoon es zoeken! Van jou model brommer alleen al zijn 2 opvoertopics!
|
|
Bovenstaand bericht is mede mogelijk gemaakt door jou |
|
popiv |
13-7-2009 0:53 |
Posts: 593 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MONKEY_NL
Nu wil ik graag weten hoe je hem het beste kan opvoeren.
80cc op beunen
|
|
Smoking can reveal hidden lasertraps |
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
13-7-2009 0:54 |
Posts: 13700 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Coole
Je moet een Malossi Benzinekraantje kopen en hem dan dichtdraaien. Dan toert ie hem meteen op ze achterwiel! BTW, leer gewoon es zoeken! Van jou model brommer alleen al zijn 2 opvoertopics!
Slaat ook nergens op. Maar er zijn idd wel topics over te vinden.
|
|
|
|
Lex ss50 |
13-7-2009 0:55 |
Posts: 657 |
16mm carb, snelle nokkenas en een vervroegend vliegwiel.
|
|
- |
|
4takker |
13-7-2009 1:03 |
Posts: 2395 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Lex ss50
16mm carb, snelle nokkenas en een vervroegend vliegwiel.
ik weet niet hoe groot de inlaat van een cb is maar 19mm op 50cc moet net kunnen
je zal uit een 50cc niet echt veel harder gaan dan 70 of je moet heeel veel tijd over hebben en het juiste gereedschap
anders een leuke op lossing is 70cc kan je 80 mee haalen zonder al te veel poespas
|
|
Never drive faster then your guardian angel can fly |
|
Malaguti RST |
13-7-2009 15:37 |
Posts: 1668 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Lex ss50
16mm carb, snelle nokkenas en een vervroegend vliegwiel.
net als hij zegt gewoon snelle nokkenas grotere carb en ander vliegwiel.
andere uitlaat is misschien een idee je gaat niet gek veel harder gaan aangezien je 4 takt heb.
Wat voor tandwielen heb je nu?
|
|
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\ |
|
Freddy-fish |
13-7-2009 19:43 |
Posts: 2129 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Coole
Je moet een Malossi Benzinekraantje kopen en hem dan dichtdraaien. Dan toert ie hem meteen op ze achterwiel! BTW, leer gewoon es zoeken! Van jou model brommer alleen al zijn 2 opvoertopics!
looool, waar waar waar , lolbroek xD kzou ook gelijk philips sprint bougie vonkjes hale
|
|
Brommerforum ingeruild voor motorforum :) |
|
TECstar |
13-7-2009 19:46 |
Posts: 4664 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
[...]
net als hij zegt gewoon snelle nokkenas grotere carb en ander vliegwiel.
andere uitlaat is misschien een idee je gaat niet gek veel harder gaan aangezien je 4 takt heb.
Wat voor tandwielen heb je nu?
gewoon een vraagje, maar waarom quote je een antwoord en geef je vervolgens compleet hetzelfde antwoord?
|
|
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda |
|
Uncle BLAM |
13-7-2009 20:06 |
Posts: 1025 |
begin 's met de begrenzer uit je uilaat te halen
is een dun buisje met een doorlaat van 10mm
|
|
een BF teller is sneller |
|
Ryon |
13-7-2009 20:53 |
Posts: 950 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 4takker
[...]
ik weet niet hoe groot de inlaat van een cb is maar 19mm op 50cc moet net kunnen
je zal uit een 50cc niet echt veel harder gaan dan 70 of je moet heeel veel tijd over hebben en het juiste gereedschap
anders een leuke op lossing is 70cc kan je 80 mee haalen zonder al te veel poespas
Ik ging met mijn ori 4-takt zelfs een dikke 70.
|
|
Høken is normaal |
|
Vehikel |
13-7-2009 22:53 |
Posts: 2903 |
Die lucht shizzle moet je gewoon afstellen, die bepaalt de mengsel verhouding bij een stationair toerental, en zal niks aan je snelheid doen. Je kan er wel je motor mee slopen, dus: hoogste stationair opzoeken, plus een half slagje rijker.
Hetzelfde geldt ook voor de sproeier, er is er maar 1 het beste, daar onder of boven gaan zitten zorgt alleen maar voor ellende.
Een Cb50 heeft origineel tevens ook een begrenzer in het vliegwiel zitten. Als er F-140 op het vliegwiel staat (waar waarsch. ook zo zal zijn), loont het de moeite om deze er af te halen, hierin zit een mechanisme dat naar buiten wil bij toeren maken en, als je deze vast zet, begrenst ie niet meer (9 van de 10 keer is dit al gedaan).
Je hebt ook nog de F-130 serie, dit zijn de vervroegende (snelle) vliegwielen. Die kun je ook aanschaffen om de brommer te kietelen.
|
|
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!... |
|
mtx-motard |
13-7-2009 23:20 |
Posts: 14947 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ryon
[...]
Ik ging met mijn ori 4-takt zelfs een dikke 70.
je teller iig wel
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
Sherwin |
13-7-2009 23:32 |
Posts: 561 |
oh mijn excuses voor mijn uitspraak... zag niet dat je 4takt had
maarjaa tweetakt is ook de bom
|
|
|
|
Vehikel |
14-7-2009 23:25 |
Posts: 2903 |
Een cb moet je met 50cc wel 80 kunnen laten lopen, ze zijn over t algemeen sneller te krijgen dan de Ss.
|
|
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!... |
|