Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - wil maar niet lukke

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 837 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #57665 - wil maar niet lukke
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 783 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

steef ts70xk 12-7-2009 15:52 Print topicpost

Posts: 3244
heey

ik probeer dus me ryz goed aftestelle maar het wil niet echt lukke.
als ik dus rijd en kom onder de 8k zakt hij beetje in en duurt giga lang tot hij er doorheen komt, of moet terug schakele. boven de 8k gaat hij gewoon als een male trekt hem goed door naar 13k.
met wind mee gaat hij ook gewoon goed door in 5 en6 maar hij heb die dip zegmaar wel nog wat ik best iritand vind met tegenwind duurt het nat langer maar dan ken ik soms dus genees in me 5 of 6 rijde want valt gewoon terug.
als ik wat met de luchtschroef klooi merk ik niet veel verschil tot niks...
dit is de setup
50cc ori denk

19mm dell met sproeier 100
turbo kit uitlaat.
gasnaald staat nu in het midde stond helemaal op bovenste lijk nu wel btr te doen.
bougie bpr7es (mooi koffie bruin)

hope dat jullie kunne helpe?
 

st.nyksterdriver 12-7-2009 15:55 Print reply
Posts: 3376
te zwaar vertand of deed hij het eerst nog goed ?
 
steef ts70xk 12-7-2009 16:03 Print reply

Posts: 3244
hij heb de twv van 11/53 dus lijkt me niet te zwaar integendeel. en heb zo gekocht dat hij zo liep
 
beunhaas geert 12-7-2009 16:10 Print reply

Posts: 35
probeer gasnaald is in de onderste maar gasnaald is vooral voor onderin toeren en stasionair maar zo als het klinkt lijkt het vooral de tandwielverhouding of doet ie bwoooaaaaaaaaap of iets anders stottert die oid

Dit bericht is gewijzigd door beunhaas geert op 12-7-2009 om 16:11 uur.
 
olie is als aspirine voor de machine
steef ts70xk 12-7-2009 16:14 Print reply

Posts: 3244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: beunhaas geert
probeer gasnaald is in de onderste maar gasnaald is vooral voor onderin toeren en stasionair maar zo als het klinkt lijkt het vooral de tandwielverhouding of doet ie bwoooaaaaaaaaap of iets anders stottert die oid

Dit bericht is gewijzigd door beunhaas geert op 12-7-2009 om 16:11 uur.

stotteren doet hij niet dat bwoaapp hoor ik alleen als hij beetje terug valt naar die soort dip zegma als ik daar inzit hoor je het wel beetje. en twv lijkt me eerlijk gezegt niet dit is vrij licht of...?
 
hond mb 12-7-2009 16:15 Print reply

Posts: 528
wat doet die op de shoke dan
reageerd die dan nog anders?

 
steef ts70xk 12-7-2009 16:16 Print reply

Posts: 3244
prc hetzelfde
zouw het eig kunne dat dit komt als me cil is verslete? staat al 20k op teller en die cil is na mijn idee nog nooit eraf geweest


Dit bericht is gewijzigd door steef ts70xk op 12-7-2009 om 16:21 uur.
 
dutschbird 12-7-2009 16:26 Print reply

Posts: 1760
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: steef ts70xk
prc hetzelfde
zouw het eig kunne dat dit komt als me cil is verslete? staat al 20k op teller en die cil is na mijn idee nog nooit eraf geweest


Dit bericht is gewijzigd door steef ts70xk op 12-7-2009 om 16:21 uur.



zou best kenne dat je zuigertje versleten is.
 
http://speedbird12.myminicity.com/ Even kliken en je helpt me winnen:)
steef ts70xk 12-7-2009 16:33 Print reply

Posts: 3244
dat denk ik eerlijk gezegd wel maar dan doe ik liever meteen nieuwe cil is die ook weer geod
 
THE CRAZY DOCTOR 12-7-2009 16:49 Print reply

Posts: 1302
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: steef ts70xk
dat denk ik eerlijk gezegd wel maar dan doe ik liever meteen nieuwe cil is die ook weer geod

Je kunt gewoon deze cilinder houden als er geen grote schade is, ga je naar de brommerboer en als die een beetje aardig is poets hij je cilinder even meet hem op geeft je een zuiger mee en je kunt weer rijden
 
steef ts70xk 12-7-2009 16:51 Print reply

Posts: 3244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: THE CRAZY DOCTOR
[...]

Je kunt gewoon deze cilinder houden als er geen grote schade is, ga je naar de brommerboer en als die een beetje aardig is poets hij je cilinder even meet hem op geeft je een zuiger mee en je kunt weer rijden

dat doet die brommerboer hier niet die doet eig alleen maar dinge met oldtimers niet met dit soort dinge die kenne ze niet eens :P
 
steef ts70xk 14-7-2009 18:44 Print reply

Posts: 3244
wat is dan ong de beste cil die iets meer kracht heb dan ori en niet veel sneller?
de athena
dopler
of gilardoni???

 
Sherwin 14-7-2009 19:20 Print reply

Posts: 561
ryz = Am6 heeft std Gilardoni

de doppler 50cc neem ik aan? id is wel wat sneller, niet meer kracht maar veel meer toeren

de ori cilinder is de beste als je niet echt ram veel toeren wilt maken
 
markhispania3 14-7-2009 19:23 Print reply

Posts: 1971
doppler is de beste uit dat rijtje. zelf heb ik een dr50 en die heeft een hele fijne prijs/kwaliteit verhouding, prestaties zijn vergelijkbaar met origineel.
 
steef ts70xk 14-7-2009 19:31 Print reply

Posts: 3244
okeej dus dopler is niet echt een aanrader?
toere beuke vin ik zelf wel leuk:P mja moet niet ten koste van me blok gaan... en wil niet veel sneller dan nu alleen meer kracht



Dit bericht is gewijzigd door steef ts70xk op 14-7-2009 om 19:35 uur.
 
steef ts70xk 14-7-2009 19:57 Print reply

Posts: 3244
hoe is een athena eigenlijk die lijkt me eig ook wel wat???
 

Dit topic is 783 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved