ik heb vandaag me derbi op gehaald bij de dealer
want hij kreeg een grote beurt
dit heeft ze gekrege:
een nieuwe bougie
michelin pilotsportys
een nieuwe ketting
nieuwe tandwielen(alleen de verkeerde maat namelijk 13 52 ipv 12 53)
en nieuwe remblokken
maar..
hij doet vreselijk raar:S
hij is nu net een scooter
als ik in ze 1 sta en ik ga rijden blijft die op ong 8000 toeren hange
ga ik naar 2 zelfde verhaal hij klimt ook niet
ga ik naar ze 3 zelfde verhaal blifjt hoog in ze toere met iets meer vermoge
in de 1e 2 versnellingen hebt die ook totaal geen kracht
hij trekt ook voor geen meter meer
zou dit liggen aan de vertanding?!
nu ben ik er achtergekomen dat me carb best lost zit.. het mondje zit ook aan 1 kant niet goed aant spruitstuk
maar ik dit was voor de grote beurt ook en ik had gevraagd of ze dit wouden fixen maar dat is dus niet gebeurd alleen voor de beurt liep die nog prima..
me buur man zegt dat het mischien de gas kabel is die te strak staat..
maar ik weet 't zelf echt niet meer..
kunnen jullie mischien helpen?
ik ga sowieso terug naar de dealer
maar ik wil niet dat ze de boel weer verbeunen
dus als jullie mischien ook mnog een paar sterken punten hebben kan ik dat aan hem melden.
jup ff je spruitstuk goed aansluite enzow, slangetjes goed op je carb douwe, en die slangeklemme van je luchtfilter en spruistuk ff goed aandraaie, bij een maat van mijw as dit ook, was de dealer een slang vergete en hapte die veel valse lucht.
Als je je brommer wegbrengt voor banden en remmen,gaat de
monteur echt niet aan je blok zitten.
Tandwiel verhouding is te zwaar waarschijnlijk.
Gewoon de oude vertanding terug.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: offroad
je kunt er het beste een stuke tape tussen de slangklem zodat het beter afdigt
weet je zeker dat je weer lekker kunt
Wat is dat voor onzin Standaard hoor het ook gewoon goed af te dichten
Kun je je carb neit zelf gewoon even aandraaien? daar is niet zoon kunst aan of wel? weet je gelijk of dat het probleem is of niet. Aan de vertanding zal het niet liggen.