Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - dt harder laten lopen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1055 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #57639 - dt harder laten lopen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1586 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

remmes1982 10-7-2009 20:50 Print topicpost
Posts: 18
een goedendag ik wil mijn dt harder laten rijden.
maar ik zit te twijfelen tussen er een 50 cc snel op te zetten of een 60 cc.
kan iemand mij vertellen wat de behalen snelheid is met een
50 cc
en een 60 cc.


 

TomasNL 10-7-2009 20:52 Print reply

Posts: 87
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: remmes1982
een goedendag ik wil mijn dt harder laten rijden.
maar ik zit te twijfelen tussen er een 50 cc snel op te zetten of een 60 cc.
kan iemand mij vertellen wat de behalen snelheid is met een
50 cc
en een 60 cc.





Hangt van je setup af...? wat wil je er (nog meer) onder gooien?

Dit bericht is gewijzigd door TomasNL op 10-7-2009 om 20:52 uur.
 
remmes1982 10-7-2009 20:53 Print reply
Posts: 18
een snele uitlaat en ik denk een 16 mm cab
 
rens tzr 10-7-2009 21:13 Print reply
Posts: 244
is 16mm niet standaardt
 
Freddy-fish 10-7-2009 21:42 Print reply

Posts: 2129
welk jaar is je dt'tje, tegenwoordig lope alle am6'jes std met 16 mm
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
st.nyksterdriver 10-7-2009 21:43 Print reply
Posts: 3376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rens tzr
is 16mm niet standaardt


verder zal de 60 cc natuurlijk wel sneller gaan hoe hard hangtaf van veel dingen namelijk: afstelling, carb, uitlaat, cilinder,vertanding, en vast nog wel een paar
zoiets kun je niet zo even zeggen

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fedor-tzr
welk jaar is je dt'tje, tegenwoordig lope alle am6'jes std met 16 mm

ik denk een ouder type omdat ik geen cilinders ken voor am6 die 60cc zijn

Dit bericht is gewijzigd door st.nyksterdriver op 10-7-2009 om 21:45 uur.
 
popiv 11-7-2009 0:25 Print reply

Posts: 593
zijn er uberhaupt wel 60cc's te koop?

ik zie namelijk alleen 70 en 80 staan op wat voor site dan ook...
 
Smoking can reveal hidden lasertraps
kenny77 11-7-2009 0:29 Print reply

Posts: 29286
Zal wel om het oude type gaan.

standaard 60cc tje's zijn niet snel.

Bij een dt kan je het beste meteen een 70cc (63cc echte ) erop gooien.
Dan gaat hij nog niet snel maar rijd wel al iets beter (of je moet al de cilinder gaan aanpassen en leuke spullen erop zetten, dan wordt het al beter)

Edit:

Als je me verteld welke cilinder 50, 60, of 70 je wilt met welke versnellings bak ( 4 of 5) en welke twv verhouding je wilt gaan pakken , dan weet ik misschien wel welke snelheid je ongeveer kan verwachten.

Of als je zegt hoe hard je wilt gaan, dan kan ik ook wat aanbevelingen doen.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 11-7-2009 om 0:31 uur.
 
gradus 11-7-2009 1:19 Print reply
Posts: 619
wil mijn dt ook harder laten lopen mja weet alleen niet hoe
heb 70 cc eurokit 21 mm en omgelaste crosmotor uitlaat iemand suggesties
sorry van het misbruik
 
remmes1982 18-7-2009 10:48 Print reply
Posts: 18
ik zit te denken aan een 60 cc met een 20mm cab
voor een 12 en achter een 48 of een 50 tandwiel.
met een standaard uitlaat
 
-Bassie- 18-7-2009 12:30 Print reply

Posts: 6617
ronde luhano of proma.

en 70 cc iets van polini en een 20 mm is wel lekker

en dan het mooiste een DTR ontsteking
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
kenny77 18-7-2009 12:35 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: remmes1982
ik zit te denken aan een 60 cc met een 20mm cab
voor een 12 en achter een 48 of een 50 tandwiel.
met een standaard uitlaat



Ik had toen bij mijn 60cc'tje 11/48, en inderdaad de luhao rond zoals Bassie al zei.
Vond ik daar wel goed op lopen.
Ik had de uitlaatpoort nog iets bewerkt( gewoon op 65% van de boring gezet, de breedte, in hoogte niks verandert)

En dit incombinatie met een 5 bak, reed die ongeveer 85km/h en als je wind mee had kon het nog iets sneller.

(dit was overgins wel met de 60cc 2WI)

Edit: en een 16mm carburateur en een dtr ontsteking



Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 18-7-2009 om 12:43 uur.
 
RAYMONDDDD 18-7-2009 13:15 Print reply

Posts: 1299
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fedor-tzr
welk jaar is je dt'tje, tegenwoordig lope alle am6'jes std met 16 mm

mijne niet want ik heb een 12mm !!! volges mij :(
 
-Bassie- 18-7-2009 13:38 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RAYMONDDDD
[...]

mijne niet want ik heb een 12mm !!! volges mij :(


als je nou eens leest staat er ook dat hij het over AM6 heeft en jij hebt nog gewoon een yamaha blok
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
RAYMONDDDD 18-7-2009 13:42 Print reply

Posts: 1299
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Bassie-
[...]


als je nou eens leest staat er ook dat hij het over AM6 heeft en jij hebt nog gewoon een yamaha blok

ik heb am6
 
Freddy-fish 18-7-2009 13:45 Print reply

Posts: 2129
GOH ik ook
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)

Dit topic is 1586 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved