Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - reviseren blok ja of nee?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1045 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #57618 - reviseren blok ja of nee?
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 726 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

aasgier22 9-7-2009 22:02 Print topicpost
Posts: 15
vandaag is er een stuk van mijn zuiger afgebroken dus dikke vegen in me cilinder etc...

dus nieuwe cilinder is onderweg wss,gilardoni of dopller.

het blok heeft een dikke 25000km gedraaid nooit geen 80cc erop gehad alleen org derbi cilinder met 14 mil en giannelli.

zou ik nu ook mijn blok moeten reviseren omdat die toch al aardig wat gedraaid heeft.

en er zit geen spelling op me krukaslagers dus wordt het reviseren ja of nee?

oude type derbi blok.

alvast bedankt
 

TECstar 9-7-2009 22:15 Print reply

Posts: 4664
je kan natuurlijk wel gewoon je blok nakijken, en als alles goed is zo laten
zo niet reviseer je hem

maar lijkt me opzich wel nodig na 25k + vastloper
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
2SLOW4ME 9-7-2009 22:41 Print reply

Posts: 1944
http://www.brommerfo...faq/artikel/184/last

Leef je uit, bij vragen hoor ik het wel.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
TECstar 9-7-2009 22:45 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
http://www.brommerfo...faq/artikel/184/last

Leef je uit, bij vragen hoor ik het wel.


dat vraagt hij niet he, hoe het moet
maar OF het meot
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
2SLOW4ME 9-7-2009 22:49 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TECstar
[...]


dat vraagt hij niet he, hoe het moet
maar OF het meot


voor het geval dat hij al vast besloten is om het blok te gaan reviceren..
je kunt een probleem beter voorkomen dan dat je het straks moet verhelpen. En als straks na 5dkm je krukaslagers er uit rammelen kun je als het meezit alsnog een andere cil kopen...
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
keez 9-7-2009 22:50 Print reply

Posts: 765
reviceeren kan nooit kwaat en zeker niet na 25k
dus ik zou het wel doen
 
goedkoop een opmaat uitlaat, mail voor meer info naar: devriesuitlaten@gmail.com
TECstar 9-7-2009 22:50 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
[...]


voor het geval dat hij al vast besloten is om het blok te gaan reviceren..
je kunt een probleem beter voorkomen dan dat je het straks moet verhelpen. En als straks na 5dkm je krukaslagers er uit rammelen kun je als het meezit alsnog een andere cil kopen...


jah ok daar heb je wel gelijk in
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
Joel_koningslust 9-7-2009 23:19 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TECstar
je kan natuurlijk wel gewoon je blok nakijken, en als alles goed is zo laten
zo niet reviseer je hem

maar lijkt me opzich wel nodig na 25k + vastloper



reviseren betekend letterlijk uit elkaar halen en nakijken. en kapotte delen vervangen

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 9-7-2009 om 23:19 uur.
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Tim-gpr99 9-7-2009 23:29 Print reply

Posts: 841
Ik zou gewoon nieuwe lagertjes keerringen nieuwe koppelingsplaatjes zowieso doen, zijn tog aardig aan hun einde met 25k enzo, krukas alleen vervangen als hij krom is of speling heeft en verder kijk je even wat er nog meer moet gebeuren !! Succes.
 
GPR50 '99 streetfightert

Dit topic is 726 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved