Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - puch probleem

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 782 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #57602 - puch probleem
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1326 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

KTMSX 8-7-2009 20:06 Print topicpost
Posts: 37
hoi, ik heb een probleem met mn puch maxi.
Was eerst vastgelopen, maar heb nieuwe cilinder besteld.. Dus alles mooi erop gezet, maar hij zat vast op eene van dere manier.. Dus ik kop eraf gehaald, maar gaat dan wel goed openneer, dus ik kop er gewoon los opgehouden, en toen tikte hij tegen de kop aan. Dus ik dubbele koppakking ertussen, hetzelfde. Toen nog een pakking ertussen, nou is het maar heel afen toe? Dus ong. 1x in de 10 meter hoor je een tik. Zonder bougie maakt ie die tik weer niet..
Hij loopt dus ook nog steeds niet.

Iemand idee? Bedankt..


 

antonhonda 8-7-2009 20:09 Print reply

Posts: 3616
heb je 70cc gekocht ?
dan moet je ook 70 kop er op doen
en als je orgineel hebt gekocht klopt er iets niet
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
paul mt5 8-7-2009 20:10 Print reply
Posts: 13
heb je toevalig een gevlakte cilinder kop ???
dan zou je is standaard kop moeten proberen

en wat voor cilinder heb je
 
KTMSX 8-7-2009 20:27 Print reply
Posts: 37
Ja is 70cc, maar die andere 70cc was vastgelopen, maar die liep ook op deze kop..
En weer een andere ook, dus daar kan het denk ik niet aanliggen..

Volgens mij is die cilinderkop gewoon origineel, want eerst zat er wel een 50 op, en daar zat deze gewoon op dus denk het..

Cilinder is van bobotech ofzo iets:P
 
antonhonda 8-7-2009 20:34 Print reply

Posts: 3616
nou
als het netjes en goed moet
ga je een 70cc kop halen of deze uit laten draaien
beun
2 voetpakking of drie :P en een zooi kop pakking tot dat het kan maar is niet ideaal
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
der Chef 8-7-2009 20:48 Print reply

Posts: 3265
70cc airsal loopt met een 50cc kop vanwege de boling,
andere 70cc's hebben wel een 70 kop nodig dacht ik
 
Henk-88 8-7-2009 21:45 Print reply

Posts: 26703
Misschien is je nieuwe zuiger hoger dan de oude?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
gateh 8-7-2009 22:24 Print reply
Posts: 45
70 airsal kan inderdaad een 50 kop hebben. en altijd maar 1 koppakking gebruiken!!! anders moet je zo een dikke voetpakking scoren en anders meerdere gebruiken.
 
Voetentje 8-7-2009 22:36 Print reply

Posts: 2356
Dit probleem had ik ook, maar dan echt dat de zuiger er ver boven uit kwam. Dit heb ik opgelost door een ophoogplaatje onder de cilinder te maken:

 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse
mtx-motard 8-7-2009 22:42 Print reply

Posts: 14947
je moet een dikke voetpakking monteren.

en een korte schacht bougie.
dan is het over
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
KTMSX 9-7-2009 13:05 Print reply
Posts: 37
Ja ga dus geen 70cc kop halen want als ie loopt verkoop ik m gelijk.. zit al genoeg geld in verder :P
Ik haal wel een andere voetpakking dan, en ff ander bougietje als het dan nog niet goed is..
 

Dit topic is 1326 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved