Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Senda loopt niet meer stationair+mist vermogen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 717 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #57554 - Senda loopt niet meer stationair+mi...
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2240 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

stephan777 5-7-2009 21:28 Print topicpost

Posts: 7259
Hele dag(234km lekker gereden met me senda) met het Gooi meeting.

Maar toen ging het regenen en ging me senda stotteren.

Dus ik dacht water bij de bougie. Bleek dus ook te zijn en toen ging ik schuilen en na 15 mins was het weer droog.

Toen gestart nog een paar keer gestotter en toen liep hij weer goed. Maar nu wil die niet meer stationair lopen en ik mis vermogen(trok eerst sneller op)

Ik heb er al een nieuwe bougie ingedraaid maar dat werkte niet.

Ook viel hij net uit toen ik in ze 5 reed. 2 keer zelfs

Lijk wel dat er iets met me onsteking is

Setup:

50cc ori derbi
17,5mm
94 sproeier
Conti CHR


Filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=ltFRfRIb0eI

Dit bericht is gewijzigd door stephan777 op 5-7-2009 om 21:54 uur.
 

Joel_koningslust 5-7-2009 21:29 Print reply

Posts: 14514
warmgelopen?
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
stephan777 5-7-2009 21:31 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
warmgelopen?



Hij is niet afgeslage en me wiel is ook niet geblokeerd.


Wel is die vandaag aardig warm geworden. 83 graden maar dat valt geloof ik nog wel mee.


 
Tobias Verhoef 5-7-2009 21:31 Print reply

Posts: 1832
trek vliegwiel kap er eens vanaf en laat dat een avondje drogen dan moet hij het denk morgen wel weer doen.

En als je die kap weer terug doet doe er dan vloeibare pakking tussen zodat er geen water meer kan komen.

Ik heb dit probleem ook met mn derbi gpr 2008 gehad
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
stephan777 5-7-2009 21:32 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
trek vliegwiel kap er eens vanaf en laat dat een avondje drogen dan moet hij het denk morgen wel weer doen.

En als je die kap weer terug doet doe er dan vloeibare pakking tussen zodat er geen water meer kan komen.

Ik heb dit probleem ook met mn derbi gpr 2008 gehad



Ga ik fftjes doen.
 
Tobias Verhoef 5-7-2009 21:32 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stephan777
[...]



Hij is niet afgeslage en me wiel is ook niet geblokeerd.


Wel is die vandaag aardig warm geworden. 83 graden maar dat valt geloof ik nog wel mee.




Mijn honda mtx werd 100 a 105 en die doet het nog best
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
nitirkha 5-7-2009 21:32 Print reply

Posts: 437
Of ff droogfohnen als je geen geduld hebt
 
stephan777 5-7-2009 21:38 Print reply

Posts: 7259
Kapje is er nou af.

Maar al dat vocht moet er toch al lang uitgetrokken zijn? omdat je vliegwiel aardig warm wordt.
 
gprnick 5-7-2009 21:40 Print reply

Posts: 3360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stephan777
[...]



Hij is niet afgeslage en me wiel is ook niet geblokeerd.


Wel is die vandaag aardig warm geworden. 83 graden maar dat valt geloof ik nog wel mee.




83 valt enorm mee, mn airsal 70 draaide op gegeven moment steeds rond de 75 80, is zelfs een paar keer 113 geworden...
 
stephan777 5-7-2009 21:42 Print reply

Posts: 7259
Maar een warm loper kan het niet geweest zijn toch?

Want hij is niet afgeslage en me achterwiel is ook niet geblokkeerd geweest.
 
riccardot 5-7-2009 21:44 Print reply

Posts: 1096
En je bougiedop is helemaal droog?
Ook even bougiekabel losschroeven bij de bougiedop maar ook bij de bobine en stukje afknippen aan beide kanten.
 
Tobias Verhoef 5-7-2009 21:44 Print reply

Posts: 1832
ga nou maar eerst naar je ontsteking kijken en als je morgen er nog steeds last van hebt ga dan pas om een warmloper denken.


 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
stephan777 5-7-2009 21:46 Print reply

Posts: 7259
Het probleem is dat ik zaterdag naar Ommen gaat(180km) en dan mot me brommer wel goed zijn.

Mara ik laat me onsteking ff droge. Als die nat is.

Dit bericht is gewijzigd door stephan777 op 5-7-2009 om 21:46 uur.
 
Ryon 5-7-2009 21:47 Print reply

Posts: 950
Je zegt net dat ie 2x afsloeg in zn 5. En met een warmloper hoeft je wiel niet te blokkeren.
 
Høken is normaal
stephan777 5-7-2009 21:49 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ryon
Je zegt net dat ie 2x afsloeg in zn 5. En met een warmloper hoeft je wiel niet te blokkeren.



Jah maar ik kreeg hem gelijk weer aan.
 
Joel_koningslust 5-7-2009 21:50 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stephan777
[...]



Jah maar ik kreeg hem gelijk weer aan.



das met een warmloper vrijwel altijd

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.

Dit topic is 2240 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved