Joel_koningslust |
4-7-2009 19:08 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/10881/avatar) Posts: 14514 |
whaha. 18k toeren. in je hol, de mongool die je dat heeft wijsgemaakt verdient een lintje
1. gewoon een motor in het buitenland scoren en naar hier slepen?
2. via ebay oid kopen en dan laten verschepen
3. ligt aan de staat van de motor. invoerkeuring kost je iets van 80euro. plaat 20. kentekenbewijs 20 en wegen 10. en dan betaal je gewoon bpm over de motorfiets. dat kan verschillen tussen 100 en 2000 euro
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Sypie_Honda |
4-7-2009 19:09 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/8086/avatar) Posts: 13830 |
hij kan best gelijk hebben hoor
las net nog in de classic bike dat die dingen dat echt doen.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Joel_koningslust |
4-7-2009 19:11 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/10881/avatar) Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
hij kan best gelijk hebben hoor
las net nog in de classic bike dat die dingen dat echt doen.
dan slijt hij zeker als de tering.
en t rijdt kut
en het geluid is ook geen porum
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Sypie_Honda |
4-7-2009 19:12 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/8086/avatar) Posts: 13830 |
bij competitie motoren is slijtage bijzaak
en het geluid is juist
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Tobias Verhoef |
4-7-2009 19:14 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/16418/avatar) Posts: 1832 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
whaha. 18k toeren. in je hol, de mongool die je dat heeft wijsgemaakt verdient een lintje
1. gewoon een motor in het buitenland scoren en naar hier slepen?
2. via ebay oid kopen en dan laten verschepen
3. ligt aan de staat van de motor. invoerkeuring kost je iets van 80euro. plaat 20. kentekenbewijs 20 en wegen 10. en dan betaal je gewoon bpm over de motorfiets. dat kan verschillen tussen 100 en 2000 euro
Ga maar zoeken op internet knul die dingen draaien met gemak 18k toeren, Het zijn 250 4 takt racers geweest en ze hebben er elektra op gegooid zodat je er kenteken op kan krijgen.
Kawa heeft ook zo'n 250 die ook zoveel toeren draait
Suzuki heeft er 1
En yamaha ook.
Kijk anders op Wikipedia daar staat het ook
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
bart de scootergek |
4-7-2009 19:14 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/1793/avatar) Posts: 8916 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
whaha. 18k toeren. in je hol, de mongool die je dat heeft wijsgemaakt verdient een lintje
1. gewoon een motor in het buitenland scoren en naar hier slepen?
2. via ebay oid kopen en dan laten verschepen
3. ligt aan de staat van de motor. invoerkeuring kost je iets van 80euro. plaat 20. kentekenbewijs 20 en wegen 10. en dan betaal je gewoon bpm over de motorfiets. dat kan verschillen tussen 100 en 2000 euro
Kijk maar op youtube, dingen draaien dat echt. Dus dat lintje kun je wel achterwege laten...
|
|
Honda RC-33 |
|
Sypie_Honda |
4-7-2009 19:14 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/8086/avatar) Posts: 13830 |
The Honda CBR250 series of bikes was produced between 1986 and 1996. It was a lightweight 4-cylinder, 4-stroke, and 6-gear sportbike capable of revving up to 19,000 rpm. The earlier models (1986-1993) produced 45 ps (34 kW), from then on, the power output was reduced to 40 ps (30 kW) in 1994 after a change in Japanese law.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Joel_koningslust |
4-7-2009 19:16 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/10881/avatar) Posts: 14514 |
godverdegodver..... naja. julie hebben gelijk. maar zoveel toeren blijven draaien zonder problemen lijkt me een beetje bullshit. zeker als het aangepaste circuitmotoren zijn
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
stephan777 |
4-7-2009 19:20 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/15501/avatar) Posts: 7259 |
Offtopic:
Wow wat een motor
Dat geluid voor een 250er!
|
|
|
|
Sypie_Honda |
4-7-2009 19:21 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/8086/avatar) Posts: 13830 |
dan heb je nog nooit een VTR 250 op 13500 rpm gehoord.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
supermotaaah |
4-7-2009 19:23 |
|
Joel_koningslust |
4-7-2009 19:24 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/10881/avatar) Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
dan heb je nog nooit een VTR 250 op 13500 rpm gehoord.
of een xjr1300 turbo op 14k
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Tobias Verhoef |
4-7-2009 19:26 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/16418/avatar) Posts: 1832 |
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
Joel_koningslust |
4-7-2009 19:31 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/10881/avatar) Posts: 14514 |
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Rody9933 |
4-7-2009 19:37 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/10940/avatar) Posts: 494 |
Ja right, wij hebben het over 250cc en jij komt aan met je 1300 cc
|
|
Het Maakt Niet Uit Met Hoeveel Voorsprong Je Wint, Winnen Is Winnen. |
|