Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Honda CBR 250rr importeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1016 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #57540 - Honda CBR 250rr importeren
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 5958 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Tobias Verhoef 4-7-2009 19:00 Print topicpost

Posts: 1832
Een kennis van me zij tegen me dat een Honda CBR 250rr een leuke motor voor me was.
Dus ik kijken op internet en vond wat leuke filmpjes:

http://www.youtube.com/watch?v=hNCpMYNUszU

http://www.youtube.c...&feature=related

Die dingen draaien 18k a 20k toeren zonder naar de kloten te gaan

Dus ik op marktplaat ebay en nog wat sites gekeken maar nergens in nl zijn ze te koop.

Nu zij die kennis dat ik het beste hem kon importeren.

Nu mijn vraag:

1: Hebben jullie tips hoe ik dat het beste kan doen

2: En ook al zou hij helemaal uit Amerika/Japan moeten komen hoe flik ik dat dan?

3: en hoeveel gaat het ongeveer kosten om een nl kenteken erop te krijgen?



 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????

Joel_koningslust 4-7-2009 19:08 Print reply

Posts: 14514
whaha. 18k toeren. in je hol, de mongool die je dat heeft wijsgemaakt verdient een lintje

1. gewoon een motor in het buitenland scoren en naar hier slepen?

2. via ebay oid kopen en dan laten verschepen

3. ligt aan de staat van de motor. invoerkeuring kost je iets van 80euro. plaat 20. kentekenbewijs 20 en wegen 10. en dan betaal je gewoon bpm over de motorfiets. dat kan verschillen tussen 100 en 2000 euro

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Sypie_Honda 4-7-2009 19:09 Print reply

Posts: 13830
hij kan best gelijk hebben hoor

las net nog in de classic bike dat die dingen dat echt doen.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Joel_koningslust 4-7-2009 19:11 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
hij kan best gelijk hebben hoor

las net nog in de classic bike dat die dingen dat echt doen.


dan slijt hij zeker als de tering.

en t rijdt kut

en het geluid is ook geen porum
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Sypie_Honda 4-7-2009 19:12 Print reply

Posts: 13830
bij competitie motoren is slijtage bijzaak

en het geluid is juist
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Tobias Verhoef 4-7-2009 19:14 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
whaha. 18k toeren. in je hol, de mongool die je dat heeft wijsgemaakt verdient een lintje

1. gewoon een motor in het buitenland scoren en naar hier slepen?

2. via ebay oid kopen en dan laten verschepen

3. ligt aan de staat van de motor. invoerkeuring kost je iets van 80euro. plaat 20. kentekenbewijs 20 en wegen 10. en dan betaal je gewoon bpm over de motorfiets. dat kan verschillen tussen 100 en 2000 euro



Ga maar zoeken op internet knul die dingen draaien met gemak 18k toeren, Het zijn 250 4 takt racers geweest en ze hebben er elektra op gegooid zodat je er kenteken op kan krijgen.

Kawa heeft ook zo'n 250 die ook zoveel toeren draait
Suzuki heeft er 1
En yamaha ook.

Kijk anders op Wikipedia daar staat het ook
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
bart de scootergek 4-7-2009 19:14 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
whaha. 18k toeren. in je hol, de mongool die je dat heeft wijsgemaakt verdient een lintje

1. gewoon een motor in het buitenland scoren en naar hier slepen?

2. via ebay oid kopen en dan laten verschepen

3. ligt aan de staat van de motor. invoerkeuring kost je iets van 80euro. plaat 20. kentekenbewijs 20 en wegen 10. en dan betaal je gewoon bpm over de motorfiets. dat kan verschillen tussen 100 en 2000 euro



Kijk maar op youtube, dingen draaien dat echt. Dus dat lintje kun je wel achterwege laten...


 
Honda RC-33
Sypie_Honda 4-7-2009 19:14 Print reply

Posts: 13830
The Honda CBR250 series of bikes was produced between 1986 and 1996. It was a lightweight 4-cylinder, 4-stroke, and 6-gear sportbike capable of revving up to 19,000 rpm. The earlier models (1986-1993) produced 45 ps (34 kW), from then on, the power output was reduced to 40 ps (30 kW) in 1994 after a change in Japanese law.


 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Joel_koningslust 4-7-2009 19:16 Print reply

Posts: 14514
godverdegodver..... naja. julie hebben gelijk. maar zoveel toeren blijven draaien zonder problemen lijkt me een beetje bullshit. zeker als het aangepaste circuitmotoren zijn
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
stephan777 4-7-2009 19:20 Print reply

Posts: 7259
Offtopic:

Wow wat een motor

Dat geluid voor een 250er!
 
Sypie_Honda 4-7-2009 19:21 Print reply

Posts: 13830
dan heb je nog nooit een VTR 250 op 13500 rpm gehoord.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
supermotaaah 4-7-2009 19:23 Print reply
Posts: 3082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stephan777
Offtopic:

Wow wat een motor

Dat geluid voor een 250er!


http://www.youtube.com/watch?v=iBrb93O_Xg0

Dat is pas geluid voor een 250er

 
:|
Joel_koningslust 4-7-2009 19:24 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
dan heb je nog nooit een VTR 250 op 13500 rpm gehoord.



of een xjr1300 turbo op 14k
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Tobias Verhoef 4-7-2009 19:26 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: supermotaaah
[...]


http://www.youtube.com/watch?v=iBrb93O_Xg0

Dat is pas geluid voor een 250er



Jah maar dat mag niet op de weg he
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Joel_koningslust 4-7-2009 19:31 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



of een xjr1300 turbo op 14k


http://www.youtube.com/watch?v=LEh_8mThAI4

deze dus
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Rody9933 4-7-2009 19:37 Print reply

Posts: 494
Ja right, wij hebben het over 250cc en jij komt aan met je 1300 cc
 
Het Maakt Niet Uit Met Hoeveel Voorsprong Je Wint, Winnen Is Winnen.

Dit topic is 5958 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved