Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Voorwiel uit voorvork halen MH RX

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 892 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #57532 - Voorwiel uit voorvork halen MH RX
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1612 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

popiv 7-7-2009 1:22 Print reply

Posts: 593
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markjo
is dit niet trouwens de kop van de as en moet je 't aan de andere kant proberen?

of zit er een dopmoer op?


deze moer zit aan een as die er aan de andere kant uitkomt als een inbus.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysken ff aan de andere kant (eventueel met een staafje oid)
zodat ie goed losschrikt


En dat is idd een goed idee want die andere poot is er al af dus daar kan ik makkelijk bij. Moet ik dan ook nog iets tussen de hamer en de as stoppen of kan ik er zo op rammen?
 
Smoking can reveal hidden lasertraps
Maartuhhh 7-7-2009 19:43 Print reply

Posts: 385
Gewoon met geweld, en óf met een ratel, óf met een ringsleutel.

Is idd ook gewoon schroefdraad...

Meer vragen, moeje ff inboxen. Heb zelf ook een RX..
 
Ik zie wat jij niet ziet, en de kleur is oranje...
Pixl 7-7-2009 19:47 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
kruip olie gebruiken
beetje lange ringsleutel
goed vast zetten dan gewoon heel snel veel krachtzetten en dat herhalen (dan laat je hem schikken) heeft meer effect dan gewoon veel krachtzetten maar langzaam opbouwen

klinkt een beetje vreemd maar tis wel zo


als je 'm wil laten schrikken kun je er ook een tik met een hamer opgeven, gaat wat beter/makkelijker
 
So fuckin' what!?

Dit topic is 1612 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved