Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Witte rook

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1159 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #57507 - Witte rook
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2394 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

yamahadt1986 2-7-2009 13:43 Print reply
Posts: 1713
kan ook zijn dat je met te veel olie in je mengsel rijd
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
Tommyofzo 2-7-2009 13:46 Print reply

Posts: 6934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
kan ook zijn dat je met te veel olie in je mengsel rijd

Nee dat kan niet, lees nou even. ( ! )
 
Knipperlicht 2-7-2009 14:29 Print reply

Posts: 1833
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
dkop is zo krom als wat, kijk de brandkraag van je cilinder, die is aan een kant zwart en aan de andere kant niet, dus je kop of je cilinder is niet mooi vlak


Hoe kan ik voor de zekerheid controleren? Want anders ga ik eens met josdijkman bellen.
 
If you eat LEGO, you will shit bricks.
Tombrom 2-7-2009 14:30 Print reply

Posts: 15925
wees nou eens niet zo eigenwijs koop nieuwe pakkingen en check je kop ff tegen het raam of die recht is

en idd thijsse heft gelijk

Dit bericht is gewijzigd door Tombrom op 2-7-2009 om 14:31 uur.
 
Derbi-Olaf 2-7-2009 15:12 Print reply

Posts: 14999
pakkingen zijn o-ringen, die kan je herbruiken.
tjekken doe je idd door hem op een glasplaat te leggen.
En áls de kop krom is is dat jammer maar helaas een montagefout.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
popiv 2-7-2009 15:26 Print reply

Posts: 593
gebruik je toevallig kvs om je carb te verwarmen?
want daar liep bij mij kvs naar binnen.

 
Smoking can reveal hidden lasertraps
Joel_koningslust 2-7-2009 15:34 Print reply

Posts: 14514
je kop of cilinder is zo krom als een hoepel. bij die zwarte rand is het erdoor gegaan

dus die twee ff nameten met een stalen rei of een haarliniaal. en ff vlakken als het nodig is. nieuwe pakkingen monteren, die hebben nu ook al het een ent ander geleden. kop kruislings op moment aandraaien en gaat hij weer als een trein

btw, dit vind ik niet echt veel rook. mn rieju knalde er een echte dikke mist uit waardoor je nog geen meter meer vooruit kon kijken
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 2-7-2009 15:34 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Knipperlicht
[...]


Hoe kan ik voor de zekerheid controleren? Want anders ga ik eens met josdijkman bellen.


de zijkant vane en schuifmaat erop leggen, en tegen de zon kijken of die overal de kop raakt
 
Joel_koningslust 2-7-2009 15:38 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]


de zijkant vane en schuifmaat erop leggen, en tegen de zon kijken of die overal de kop raakt


zijkant van een schuifmaat is niet 100% recht. beter ff langs een garagebedrijf ofzo gaan voor een haarliniaal of een stalen rei. en dan meten met een vloeitje eronder
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Reneetjehh 3-7-2009 1:33 Print reply

Posts: 253
een keer vergist met olie mengen..?
motòrolie of carterolie ipv mengolie..?
 
t leven is kort dus leef je uit
Knipperlicht 3-7-2009 9:56 Print reply

Posts: 1833
Ik heb contact opgenomen met Josdijkman. Die gaf aan dat het de pakkingen waren. Zelf kan ik ook geen oneffenheden vinden in de cilinder, noch de kop.

Dus ik ga eerst maar eens een nieuwe pakkingsset halen, en alles weer correct monteren en hopen op een zege.

Toch bedankt voor de reacties allemaal!
 
If you eat LEGO, you will shit bricks.
Joel_koningslust 3-7-2009 10:00 Print reply

Posts: 14514
meet voor de zekerheid de vlakheid van je kop en cilinder ook ff na
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Knipperlicht 3-7-2009 10:02 Print reply

Posts: 1833
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
meet voor de zekerheid de vlakheid van je kop en cilinder ook ff na


Ik laat de brommerboer er wel even na kijken als ik voor pakkingsset ga.
 
If you eat LEGO, you will shit bricks.
MTRudolf 3-7-2009 10:05 Print reply

Posts: 2464
Draai je kop ook KRUISLINKS aan! anders kan het zijn dat je hem scheef trekt bij het monteren.


 
Knipperlicht 3-7-2009 13:53 Print reply

Posts: 1833
Ik ben erachter wat het probleem is.

Ik had eerst kraagmoeren op mijn tapeinden, omdat deze dol waren heb ik deze vervangen door gewone m7 moeren.

Ik moet dus weer aan kraagmoeren zien te komen..

Weet iemand waar ik deze kan bestellen, want de brommerboer hier heeft ze niet
 
If you eat LEGO, you will shit bricks.

Dit topic is 2394 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved