Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - squis hoogte

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 854 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #57504 - squis hoogte
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1700 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

colindevos1 1-7-2009 23:28 Print topicpost
Posts: 326
mijn squis is te groot maar hoe kan ik dit oplossen want ik kan er moeilijk de paking weghalen dan is mijn cilinder lek kan iemand helpen?
 
weet maak typ fouten ik ben ook maar een mens

Voetentje 1-7-2009 23:32 Print reply

Posts: 2356
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: colindevos1
mijn squis is te groot maar hoe kan ik dit oplossen want ik kan er moeilijk de paking weghalen dan is mijn cilinder lek kan iemand helpen?


Cilinder afdraaien?
Kan zijn dat ik me vergis, ben nie zo'n expert
 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse
falco 1-7-2009 23:34 Print reply

Posts: 3724
alu/papieren pakking weghalen en vloeibare pakking gebruiken en squish opnieuw meten

mocht ie nog te ruim zijn,---> cilinder afdraaien

Dit bericht is gewijzigd door falco op 1-7-2009 om 23:34 uur.
 
stevoo 1-7-2009 23:35 Print reply

Posts: 689
en hoe veel te groot ?? milimeters centimeters ?
 
MembraaNN beunhaas!!
Royal Club 1-7-2009 23:35 Print reply

Posts: 60390
hoeveel is je squish, en hoe heb je die gemeten

 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 1-7-2009 23:36 Print reply

Posts: 13700
Als ik me cilinder afdraai, of kop vlak, of een dunnere pakking ertussen steek verander ik ook me compr verhouding.
 
De Schout 1-7-2009 23:40 Print reply
Posts: 5327
als je je squis veranderd veranderd je compressie sowieso? (ervanuitgaande dat je de kop niet aanpast)
 
tune tweak fiddle bang bummer
colindevos1 2-7-2009 9:02 Print reply
Posts: 326
ik heb het met zo'n tin draadje gedaan en toen was die nog 3 mm ofzoiets maar zijn er nog andere manieren dan? maar ik vind het best wel vreemd want er zaten 2 pakingen in en zo is die uit de fabriek gekomen. en met 2 pakingen bedoel ik 2 pakingen tegen elkaar aan.
 
weet maak typ fouten ik ben ook maar een mens
BIET 2-7-2009 11:03 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: colindevos1
ik heb het met zo'n tin draadje gedaan en toen was die nog 3 mm ofzoiets maar zijn er nog andere manieren dan? maar ik vind het best wel vreemd want er zaten 2 pakingen in en zo is die uit de fabriek gekomen. en met 2 pakingen bedoel ik 2 pakingen tegen elkaar aan.

2 pakkingen tegen elkaar aan? Snap er geen tiet van.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
bobboiten 2-7-2009 11:11 Print reply

Posts: 2771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

2 pakkingen tegen elkaar aan? Snap er geen tiet van.


gewoon zo'n pakketje pakkingen zeg maar net als wij hadden gemaakt
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
BIET 2-7-2009 11:16 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobboiten
[...]


gewoon zo'n pakketje pakkingen zeg maar net als wij hadden gemaakt

Ooow, op die manier.


Nee als je squis te hoog is met zo'n plaat dan beter 1 normale pakking plaatsen en nogmaals meten.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
ronaldt 2-7-2009 11:35 Print reply

Posts: 2735
heb j't wel aangedraaid toen je ging meten ?
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
colindevos1 2-7-2009 20:16 Print reply
Posts: 326
ja tuurlijk heb ik hem aangedraaid en ik had ook al een paking weg gehaalt maar ik vind het wel vreemd want dit is nog orginele cilinder en orginele pakingen en ik heb er nooit een extra paking op gedaan.
 
weet maak typ fouten ik ben ook maar een mens
kenny77 2-7-2009 21:28 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: colindevos1
ja tuurlijk heb ik hem aangedraaid en ik had ook al een paking weg gehaalt maar ik vind het wel vreemd want dit is nog orginele cilinder en orginele pakingen en ik heb er nooit een extra paking op gedaan.


Je hebt toch een puch-maxi?

Daar wordt veel aan geknutseld, dus vind het niet zo raar als er wat anders is dan anders.
 
colindevos1 2-7-2009 22:53 Print reply
Posts: 326
ja maar hij is van men ma geweest en die heeft nooit er iets aan gedaan toen die nietmeer liep heeft ze hem gewoon weggezet en nooit meer op gereden. maar er is nooit iets vervangen of er uit of in gezet de squishoogte klopte dus al niet toen die de fabriek uit kwam rollen. en dat vind ik best wel vreemd.
 
weet maak typ fouten ik ben ook maar een mens
Joel_koningslust 2-7-2009 22:54 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: colindevos1
ja maar hij is van men ma geweest en die heeft nooit er iets aan gedaan toen die nietmeer liep heeft ze hem gewoon weggezet en nooit meer op gereden. maar er is nooit iets vervangen of er uit of in gezet de squishoogte klopte dus al niet toen die de fabriek uit kwam rollen. en dat vind ik best wel vreemd.



ik vind dat niks niet vreemd eerlijk gezegd. die puch is gewoon gemaakt om het heel lang vol te houden, niet om hard te rijden
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.

Dit topic is 1700 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved