Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 70cc verzekerd ja of nee

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1166 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #57492 - 70cc verzekerd ja of nee
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 6482 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Downside 1-7-2009 17:27 Print topicpost

Posts: 232
ik heb een 70cc besteld voor mijn tsx, alleen mijn vader is er niet zo blij mee hij zegt dat als ik een ongeluk krijg dat ik dan niet verzekerd ben ofzo klopt dit of niet?
 
Ride It Like Ya Stole It

Joel_koningslust 1-7-2009 17:28 Print reply

Posts: 14514
je pa heeft 100% gelijk

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
koetjeboe91 1-7-2009 17:29 Print reply

Posts: 2096
als je je brommer snor opvoert in dit geval met een hooger aantal cc is die niet meer verzekerd.
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
Raoul 1-7-2009 17:31 Print reply

Posts: 2997
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsx-Neerkant
ik heb een 70cc besteld voor mijn tsx, alleen mijn vader is er niet zo blij mee hij zegt dat als ik een ongeluk krijg dat ik dan niet verzekerd ben ofzo klopt dit of niet?


ik zie in je profiel dat je 15 bent,

als je dan rijd ben je toch altijd onverzekerd, dus beter knal je der 125 cc onder ofzo
 
Aprilia MX (H)
Tommyofzo 1-7-2009 17:32 Print reply

Posts: 6934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsx-Neerkant
ik heb een 70cc besteld voor mijn tsx, alleen mijn vader is er niet zo blij mee hij zegt dat als ik een ongeluk krijg dat ik dan niet verzekerd ben ofzo klopt dit of niet?

Ja en nee.

Ja je bent theoretisch gezien niet verzekerd.
Nee, want het word niet altijd gecontroleerd

Maar als ze er dus achter komen hoeven ze niks uit te keren.
 
-Bassie- 1-7-2009 17:47 Print reply

Posts: 6617
indien een bromer een cillinder inhoud heeft van 50cc of meer dan is het geen brommer meer.

en als je harder dan 50 gaat is het geen brommer meer.

dan heb je dus eigenlijk een motor verzekerd als brommer klopt niet en je rijd met brommer rijbewijs op een motor.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Downside 1-7-2009 18:20 Print reply

Posts: 232
en 50cc snel maakt dat wel verschil met 70cc ?
of ben je dan nog niet verzekerd?
 
Ride It Like Ya Stole It
Raoul 1-7-2009 18:22 Print reply

Posts: 2997
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsx-Neerkant
en 50cc snel maakt dat wel verschil met 70cc ?
of ben je dan nog niet verzekerd?


nee want dan rijd ie sneller als 50
 
Aprilia MX (H)
lukebanning 1-7-2009 18:22 Print reply

Posts: 565
als de brommer harder als 45 loopt ben je al niet meer verzekerd in principe...
elke verandering aan de brommer mag officieel niet, want dan is hij niet meer gekeurd (zelfs veranderen van je spiegel bv. zou in theorie namelijk wel een gevaar kunnen zijn...)
50cc snel schiet je niet veel mee op, ietsjes maar..
 
Elco 1-7-2009 18:23 Print reply
Posts: 4527
Een brommer mag 45.


Wanneer jij een botsing hebt gemaakt en ze kunnen aantonen dat het voertuig niet in orde was. dat wil zeggen te hoge constructie snelheid of teveel cc's dan keert de verzekering wel uit. MAAR alles wat ze uitkeren gaan ze terug halen van jou. JIJ bent 100% fout als er een botsing komt met ernstige gevolgen.
 
lukebanning 1-7-2009 18:26 Print reply

Posts: 565
Maar, mocht jou ongeluk dus minder gebeuren terwijl je maar 45 of minder rijd (nja, 50 kan ook nog wel, marge enzo), zullen ze waarschijnlijk niet onderzoeken of je brommer opgevoerd is, aangezien dat dan waarschijnlijk geen invloed heeft gehad op dat ongeluk...
 
Makrolon 1-7-2009 18:33 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lukebanning
Maar, mocht jou ongeluk dus minder gebeuren terwijl je maar 45 of minder rijd (nja, 50 kan ook nog wel, marge enzo), zullen ze waarschijnlijk niet onderzoeken of je brommer opgevoerd is, aangezien dat dan waarschijnlijk geen invloed heeft gehad op dat ongeluk...

O jawel hoor, verzekeringsmaatschappijen zullen alles doen om onder een grote uitkering vandaan te komen.
 
KTM 525 EXC Supermoto
koekie - Administrator 1-7-2009 18:35 Print reply

Posts: 12588
Als je een ongeluk krijgt, en het is niet jouw schuld, dan gaan ze niets controleren. Als jij iets/iemand aanrijdt, en hij/zij/getuigen zeggen dat jij met zeer hoge snelheid reed, word je brommer WEL gecontroleerd.


 
Haaks de hoek om!
lukebanning 1-7-2009 18:38 Print reply

Posts: 565
als jij 50 rijd (wat vaak die stofzuigers doen als ze de fabriek uit komen rollen), en niemand zegt iets over dat je met zeer hoge snelheid aan kwam rijden ofzo, word er echt niet snel op gecontroleerd...
 
koetjeboe91 1-7-2009 18:44 Print reply

Posts: 2096
als je hard wilt rijden zul je naar italie moeten verhuisen. daar werden we ingehaalt door een snor en wij reden 130 km/u. denk dus dat daar niet tot bijna niet word gecontroleerd. maar om een lang verhaal kort te maken. je brommer harder laten lopen mag NIET. je zult bij een ongeluk waarbij de politie denkt dat ie te hard reed. zwaar de lul zijn. en ook bij de vriendelijke rollerbank word er bij veel te hard rijden onderzoek gedaan.
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
antonhonda 1-7-2009 19:12 Print reply

Posts: 3616
antwoord is al gegeven ma nie helemaal nog vind ik :P
als je ongeluk heb niet ernstig doe je het zonder politie dus geen probelemen
ernstig heb met politie enzo
als je brommer dan total los is met 50cc(snel) dan weten zie niet dat die harder ging maar met 70cc wel
en het grootste gevaar is nog dat je iemand invalide rijdt en dan gaat verzekering zeuren en ben je de lul
maar meestal gaat alles gewoon goed maar je bent niet verzekerd
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud

Dit topic is 6482 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved