Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Honda NSR opknappen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 987 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #57478 - Honda NSR opknappen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3209 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

lukebanning 1-7-2009 18:27 Print reply

Posts: 565
praat ik raar? alcohol denk ik
sorry, ik zei het idd verkeerd van die oliepomp, hoe meer toeren hoe meer olie dus idd dan zit er iets mis met het oliepompje wat op de krukas zit, excuses
 
Voetentje 1-7-2009 19:12 Print reply

Posts: 2356
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wouter_M
Even een vraagje: Hoe denken jullie over een uitgeboorde 50cc cilinder? Ik kan deze namelijk krijgen voor 20¤ in ruil voor de mijne...

OF een zo goed als nieuwe (halve maand mee gereden) voor 100¤


Heeft ie ook gezegd wat voor cilinders het zijn?
GE2
GJOL
etc.?
 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse
wouter_M 1-7-2009 19:22 Print reply
Posts: 68
@Lukebanning: Sorry, maar is dat wel mogelijk, bijna een jaar zonder olie rijden... M'n cilinder is volledig naar de vaantjes, de brommer trekt voor geen zak op, en als ik in 1e/2e tot 9000 toeren trek (wat wel nog lukt in deze 2 vitessen) is het precies of hij uit elkaar gaat vallen.

@voetentje: heb het nu gevraagd. Ik wacht op z'n antwoord, de 100¤ cilinder is in elk geval een GE2, in der tijd nieuw gekocht aan 280¤

Dit bericht is gewijzigd door wouter_M op 1-7-2009 om 19:23 uur.
 
wouter_M 2-7-2009 20:24 Print reply
Posts: 68
Voetentje: Het gaat om orriginele GE2 cilinders. Heb nog snel even gevraagd of dit dan NL, DE of BE's zijn.
 
Pixl 2-7-2009 20:29 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wouter_M
@Lukebanning: Sorry, maar is dat wel mogelijk, bijna een jaar zonder olie rijden... M'n cilinder is volledig naar de vaantjes, de brommer trekt voor geen zak op, en als ik in 1e/2e tot 9000 toeren trek (wat wel nog lukt in deze 2 vitessen) is het precies of hij uit elkaar gaat vallen.

@voetentje: heb het nu gevraagd. Ik wacht op z'n antwoord, de 100¤ cilinder is in elk geval een GE2, in der tijd nieuw gekocht aan 280¤

Dit bericht is gewijzigd door wouter_M op 1-7-2009 om 19:23 uur.


Een jaar zonder olie rijden? dacht ik toch niet
 
So fuckin' what!?
mtx-motard 2-7-2009 20:33 Print reply

Posts: 14947
een brommer loopt al (mogelijk) vast na een paar km zonder olie rijden.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Voetentje 2-7-2009 20:51 Print reply

Posts: 2356
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wouter_M
Voetentje: Het gaat om orriginele GE2 cilinders. Heb nog snel even gevraagd of dit dan NL, DE of BE's zijn.


Ge2's zijn leuke cilindertjes eigenlijk is alles wel redelijk snel behalve de GJOL.
 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse
wouter_M 2-7-2009 22:30 Print reply
Posts: 68
Of misschien is de olieleiding wat verstopt, en loopt er AMPER iets door. Nu, we zien het zondag wel, dan ga ik er nog wat aan werken.
 
wouter_M 3-7-2009 17:14 Print reply
Posts: 68
Het gaat over Belgische GE2 cilinders. Ik ga de mijne ruilen voor een uitgeboorde met 15¤ opleg. Lijkt me geen slechte deal..

Dit bericht is gewijzigd door wouter_M op 3-7-2009 om 17:15 uur.
 
wouter_M 5-7-2009 13:28 Print reply
Posts: 68
Heb net gelezen dat je een momentsleutel nodig hebt om cilinder te monteren... Aangezien ik er niet zoveel van ken is het misschien slimmer om die cilinder te laten monteren, neen?
 

Dit topic is 3209 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved