Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Terug roep actie RS50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 825 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #57414 - Terug roep actie RS50
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 4283 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 27-6-2009 22:20 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


TLR?

Ik heb zoon 50 kofferbak modificaties gedaan op mijn werk:
bij de Suzuki Swift (je weet wel het nieuwe model van die auto die op koninginnedag met een naald ging worstelen) komen er dus een aantal uit een fabriek uit Hongarije dacht ik, en die hebben de achterbak bekleding aan de binnekant ingespoten met brandveilige meuk, maar daardoor is het metaal en het lampje daaronder keihard gaan roesten en kan er ook kortsluiting in het lampje ontstaan.
Dan moet ik vervolgens al het metaal blank slijpen en eventuele gaten dichtmaken en alles primeren en nieuwe bekleding, kabelboom verlichting etc monteren.

Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 27-6-2009 om 22:08 uur.




motoren zoals suzuki ze al lang niet meer maakt.

terugroep acties hou je toch altijd, sommige dingen leer je alleen door ervaring. waarom denk je dat er van elk type auto een type 1 en een type 2 is?

 
Royal Club 6-7-2009 21:52 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Geachte heer,

De tekst die u citeert komt inderdaad uit een brief die we aan een aantal RS50 eigenaren gestuurd hebben waarvan bij ons de adressen bekend waren.
Op dit moment zijn wij nog bezig te inventariseren welke framenummers wel en welke niet onder de terugroepactie vallen want niet alle framenummers zijn betrokken.
Via ons dealer communicatiesyteem hebben we onze dealers reeds eerder gewezen op het feit dat er een terugroepactie van toepassing kan zijn op de RS50.
Het gaat alleen maar om het huidige type RS50 dus vanaf bouwjaar 2006. Framenummer beginnend met ZD4PL.....
De terugroepactie betreft een controle op scheurvorming in het hoofdframe ter hoogte van de dwarsverbinding tussen linker en rechterframebalk, ca 10 cm achter het balhoofd.
In geval van scheurvorming moet het frame vervangen worden. Indien alles in orde is moeten twee verstevigingsplaten aangebracht worden door de dealer om scheurvorming te voorkomen.

Met vriendelijke groet,
Moto Tricolore BV
Technische after sales

 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
derbigprkay 8-7-2009 10:07 Print reply
Posts: 284
Ik heb een Derbi GPR uit 2008.
Dit geldt dus niet voor mij?
 
zx7r 8-7-2009 10:27 Print reply

Posts: 3868
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbigprkay
Ik heb een Derbi GPR uit 2008.
Dit geldt dus niet voor mij?

Dan had je van Piaggio group wel een brief gehad. Denk het niet, maar wie weet wat er nog aan het licht kan komen bij een andere serie.

Check het zelf effe, mocht er iets zijn meldt het dan even.
 
derbigprkay 8-7-2009 13:08 Print reply
Posts: 284
Ik heb de lasnaden bij het balhoofd zoals ze bij deze zijn gescheurd nagekeken:

En dat zag er nog goed uit.
Zal als ik even tijd heb het hele frame nakijken.
 
kenny77 8-7-2009 13:10 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbigprkay
Ik heb de lasnaden bij het balhoofd zoals ze bij deze zijn gescheurd nagekeken:
afbeelding
En dat zag er nog goed uit.
Zal als ik even tijd heb het hele frame nakijken.


kunnen ook haarscheurtjes in zitten die jij niet zo 1, 2, 3 ziet.
 
Royal Club 8-7-2009 13:10 Print reply

Posts: 60390
als ik jou was zou ik derbi nederland ff mailen.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Dit topic is 4283 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved