Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Terug roep actie RS50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1155 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #57414 - Terug roep actie RS50
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4284 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Royal Club 27-6-2009 11:20 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


beter lezen junk betreft appie rs50 MY

[...]



Allerlei soorten slijtage van al is het door een stroompje wat er continue doorheensijpeld en het australische kikakoentschiwawa-zand laat reageren wat zich door het frame heen eet

Wat ik probeer te zeggen, is dat een samenloop van omstandigheden dingen kunnen veroorzaken die je niet kunt testen, simpelweg omdat het veel te veel werk is alle mogelijke omstandigheden te combineren.

Verder heb je nog steeds te maken met mensenwerk en die zijn niet perfect.


EDIT:
Maar ik snap wat je bedoeld, het komt dan ook niet heel heel vaak voor.

Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 27-6-2009 om 0:31 uur.


is exact het zelfde frame nurt :P
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
master3rnie 27-6-2009 11:21 Print reply

Posts: 601
dit is gewoon vermoeiing hoor!

het is alu, als je dat met trek en druk belastingen combineert kan het scheuren, en door het trillen van de brommer tijdens het rijden, komt ernogal veel stress op.



 
derbi-yzf 27-6-2009 11:24 Print reply

Posts: 524
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: master3rnie
dit is gewoon vermoeiing hoor!

het is alu, als je dat met trek en druk belastingen combineert kan het scheuren, en door het trillen van de brommer tijdens het rijden, komt ernogal veel stress op.






Lulhannes, Mijn Gpr van September 2008, scheurde in December 2008, Ja vermoeiing
 
Derbi-yzf
falco 27-6-2009 11:27 Print reply

Posts: 3724
fucking derbi rommel
 
Voetentje 27-6-2009 11:39 Print reply

Posts: 2356
Vriend van mij die een GPR heeft had ook zoiets gehad van derbi, viel indd ook onder de garantie. Maar nadat ze het gedaan hadden reed hij hem 2 weken later in de prak. (Bij hem ging het om de blok ophang punten).
 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse
jimbob 27-6-2009 18:42 Print reply

Posts: 635
Moet er toch niet aan denken dat dat scheurt terwijl je 100+ rijdt..
 
Niek de Wildt 27-6-2009 18:43 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


is exact het zelfde frame nurt :P


Maar wordt het ook in dezelfde fabriek gemaakt?
 
Blukaap2 27-6-2009 18:45 Print reply

Posts: 9953
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jimbob
Moet er toch niet aan denken dat dat scheurt terwijl je 100+ rijdt..

Dat mag ie ook helemaal niet, dus dan is het je eigen schuld en ga je maar lekker op je bek...
 
Stoere brommers
MarTijn tzr 27-6-2009 18:47 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
[...]

Dat mag ie ook helemaal niet, dus dan is het je eigen schuld en ga je maar lekker op je bek...


mwah van de nederlandse regering mag je niet 100+, maar inm italie ofzo mogen ze wel wat harder. en daar geeft het asfalt ook niet veel mee kan ik je zeggen
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
Royal Club 27-6-2009 19:51 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


Maar wordt het ook in dezelfde fabriek gemaakt?


beide benelli frame.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Niek de Wildt 27-6-2009 19:56 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


beide benelli frame.


Ja, maar worden ze beiden in dezelfde fabriek gemaakt??

Voorbeeld:
Op me werk kom je vaak 2 suzuki alto's uit hetzelfde jaar tegen, maar de een komt uit Japan de ander uit Indonesie, en die uit Indonesie roest als de nete.
 
Royal Club 27-6-2009 20:01 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


Ja, maar worden ze beiden in dezelfde fabriek gemaakt??

Voorbeeld:
Op me werk kom je vaak 2 suzuki alto's uit hetzelfde jaar tegen, maar de een komt uit Japan de ander uit Indonesie, en die uit Indonesie roest als de nete.


denk dat ze in 1 dezelfde fabriek gemaakt worden, k zal appieforum ff naslaan. dacht gelezen te hebben dat lui met derbis er ook last van hadden.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 27-6-2009 20:04 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi-yzf
[...]



Lulhannes, Mijn Gpr van September 2008, scheurde in December 2008, Ja vermoeiing


ja dus? kan perfect door vermoeiing komen, dus volgende keer je grote bek houden

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: falco
fucking derbi rommel


nutteloos + pp



 
zx7r 27-6-2009 21:45 Print reply

Posts: 3868
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


voor je een nieuw model in productie neemt ga je hem uitgebreid testen. mbv aantal proeven komen zwakke punten snel naar boven lijkt me ?


terugroep actie's kosten bakken geld. daar kun je een beste voorraad brommers voor crashen met testen..

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 26-6-2009 om 23:18 uur.

Het komt geregeld voor dat men een terugroepactie houdt. Zo ook de TLR serie van suzuki die terug moest, en vele andere voorbeelden.
Zoals hier gezegt, berekeningen blijken niet altijd waar te zijn, en neem maar van mij aan, een fabrikant zal zeker wel de kracht op het balhoofd meten, en daar testen op los laten.
 
Niek de Wildt 27-6-2009 22:07 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zx7r
[...]

Het komt geregeld voor dat men een terugroepactie houdt. Zo ook de TLR serie van suzuki die terug moest, en vele andere voorbeelden.
Zoals hier gezegt, berekeningen blijken niet altijd waar te zijn, en neem maar van mij aan, een fabrikant zal zeker wel de kracht op het balhoofd meten, en daar testen op los laten.


TLR?

Ik heb zoon 50 kofferbak modificaties gedaan op mijn werk:
bij de Suzuki Swift (je weet wel het nieuwe model van die auto die op koninginnedag met een naald ging worstelen) komen er dus een aantal uit een fabriek uit Hongarije dacht ik, en die hebben de achterbak bekleding aan de binnekant ingespoten met brandveilige meuk, maar daardoor is het metaal en het lampje daaronder keihard gaan roesten en kan er ook kortsluiting in het lampje ontstaan.
Dan moet ik vervolgens al het metaal blank slijpen en eventuele gaten dichtmaken en alles primeren en nieuwe bekleding, kabelboom verlichting etc monteren.

Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 27-6-2009 om 22:08 uur.
 

Dit topic is 4284 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved