Quote:Oorspronkelijk gepost door: Thijsje
hij trekt je vlotterbakje leeg.
ff je vlotter wat naar boven buigen, zodat er wat meer benzine in komt.. en wat sneller...
niet te veel, want dan gaat hij lekken
Het zou kunnen dattie het vlotterbakje leegtrekt aan het einde van de laatste twee versnellingen maar dan hoef je niet gelijk de vlotter bij te buigen.
Eerst ff grondig benzinekraan en benzinefilters nalopen of ze misschien een beetje verstopt zijn.
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
vlotters bijbuigen is sowieso een debiele oplossing. Een vlotter gaat niet zomaar krom, en als ie wel opeens krom is dan kun je sowieso niet sleutelen want dan heb je het zelf verneukt.
Ik denk dat je niet zo moeilijk hoeft te denken. Ik heb zo'n probleem ook gehad met mijn brommer. Wat bij mij het probleem was was dat het onluchtingsventieltje in me tankdop verstopt zat. Daardoor kwamen er bubbeltjes lucht tussen de benzine en als ik dan een tijdje volgas reed bewees ik jammergenoeg opnieuw dat mijn brommertje niet op lucht kon rijden.
Bovenstaand bericht is mede mogelijk gemaakt door jou
Ben er mee eens, als je er niet aangezeten hebt kun je er beter vanaf blijven. De fabrikant heeft waarschijnlijk zelf al eens over het vlotterniveau nagedacht.
Kben ook wel eens dagen aan het buigen geweest om het niveau weer goed te krijgen.
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!...
Ik denk dat je niet zo moeilijk hoeft te denken. Ik heb zo'n probleem ook gehad met mijn brommer. Wat bij mij het probleem was was dat het onluchtingsventieltje in me tankdop verstopt zat. Daardoor kwamen er bubbeltjes lucht tussen de benzine en als ik dan een tijdje volgas reed bewees ik jammergenoeg opnieuw dat mijn brommertje niet op lucht kon rijden.
Bovenstaand bericht is mede mogelijk gemaakt door jou