Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - moto guzzi V50 III Nato (wil ik kopen, wat vinden jullie?)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 957 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #5740 - moto guzzi V50 III Nato (wil ik ko...
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4070 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Neonlampje 9-10-02?23:43 Print reply

Posts: 14825
jah, goedplan!!
Alleen moet jan ff een dagje vrij hebben
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 10-10-02?11:46 Print reply

Posts: 7007
wel lache dingen hoor die Guzzi's ik vind zo'n V twin 550cc ofzo iets ook wel vet (dat is d8 ik dit model )
alleen hebben ze altijd wel veeeel kilometers en wat meer onderhoud maar zeker wel relaxte dingen
 
nobody fuck with us!!
NSR JunK 10-10-02?14:01 Print reply

Posts: 2339
vin um wel mooi, alleen 120 max? wat is het dan een 80cc of is er wat verrot?
 
Martijn 10-10-02?14:23 Print reply
Posts: 10000
hij heeft vast een hyperlichte vertanding

als je 80cc hebt...en hij rijdt 120...dan issie dus gefokt...gefokt is sneller stuk...guzzi is veul cc...niet gefokt...draait niet erg belast...dus gaat lekker lang mee...dus beter..

trouwens je mag toch nerges harder dan 120..en je loopt meer risico dat je je dingetje in puin rijdt...je krijg iig geen bekeuringen op de snelweg voor te hoge snelheid...

zon ding koop je geowon niet voor de snelheid

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
NSR JunK 10-10-02?15:37 Print reply

Posts: 2339
nou ik weet wel dat als ik later groot ben ik een motor koop die harder gaat dan 120 dat ga ik straks nl al met mn NSR halen
 
Blorn 10-10-02?19:58 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Originally posted by: NSR JunK?

nou ik weet wel dat als ik later groot ben ik een motor koop die harder gaat dan 120 dat ga ik straks nl al met mn NSR halen
met????
 
NSR JunK 10-10-02?20:12 Print reply

Posts: 2339
tikkie overdreven denk, maar zal wel redelijk in de buurt komen met mn NSR setup word, 6bak+70mal+MK uitlaat (volgens Hans F, kan die heel goed op een 70cc, had die uitgerekend) en 16 of 20mm
 
The D 10-10-02?20:15 Print reply
Posts: 181
cool dingetje man kopen die worden later veeeeeeel geld waard
 
Greetings Tha D !
NSR RULEZZ 10-10-02?20:17 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Originally posted by: The D?Blommmm...

cool dingetje man kopen die worden later veeeeeeel geld waard


ja over 200 jaar
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
jeroen 10-10-02?20:36 Print reply

Posts: 15066
dan is het maar over 200 jaar, tis een investering
 
Neonlampje 10-10-02?21:31 Print reply

Posts: 14825
Juist!!
die kerel ziet maar niet op met zn foto's damn..

Ik hoef nieteens 120+ te rijden, als deze leuk rijgt ben ik blij hoor (wil nog een zijspan ernaast hebben, dat lijkt me helemaal strak.. weet alleen niet of die los ernaast te zetten zijn)

Heeft idd heel lichte vertanding, het is een V50 2cylinder (cylinders maken een hoek van 50 graden metmekaar) 500cc, hij heeft alleen wat kleinere carborateurs dan standaard (denkt de eigenaar, hij weet het niet zeker) maar die zijn wel te vervangen. daarnaast hoop ik er een CDI op te kunnen zetten.. maar dat zie ik wel wanneer ik hem heb.

Heb vandaag naar een guzzi V45 500cc staan kijken, die dingen zijn zooo superdegenlijk, alleen vind legeruitvoering best wel veel leuker dan de std uitvoering... die lijken me n beetje teveel op een cb oid. nouwjah, ik willum gewoon hebbuhn
(btw als hij maar 120 loopt, mag hij dan ook voor brommer tellen op de volgende BM? of moet ik dan ff mt in verzekering gooien? ach zien we dan wel... hehe )
 
Blukaap 10-10-02?22:02 Print reply

Posts: 10006
Op je MT komen, dat ding hoort bij jou (als brommer dan).
 
Bastila is lief
Rens 11-10-02?19:46 Print reply

Posts: 6863
Quote:
Originally posted by: Neonlampje?

Juist!!
die kerel ziet maar niet op met zn foto's damn..

Ik hoef nieteens 120+ te rijden, als deze leuk rijgt ben ik blij hoor (wil nog een zijspan ernaast hebben, dat lijkt me helemaal strak.. weet alleen niet of die los ernaast te zetten zijn)

Heeft idd heel lichte vertanding, het is een V50 2cylinder (cylinders maken een hoek van 50 graden metmekaar) 500cc, hij heeft alleen wat kleinere carborateurs dan standaard (denkt de eigenaar, hij weet het niet zeker) maar die zijn wel te vervangen. daarnaast hoop ik er een CDI op te kunnen zetten.. maar dat zie ik wel wanneer ik hem heb.

Heb vandaag naar een guzzi V45 500cc staan kijken, die dingen zijn zooo superdegenlijk, alleen vind legeruitvoering best wel veel leuker dan de std uitvoering... die lijken me n beetje teveel op een cb oid. nouwjah, ik willum gewoon hebbuhn
(btw als hij maar 120 loopt, mag hij dan ook voor brommer tellen op de volgende BM? of moet ik dan ff mt in verzekering gooien? ach zien we dan wel... hehe )



uhh dat ie maar 120 kan is behoorlijk kut op de snelweg je kan niet een beetje behoorlijk een auto inhalen of op de linkerbaan rijden dat is een beetje jammer, een top van 140 is echt geen overbodige luxe, maarja het ligt er natuurlijk wel aan waarcoor je um gaat gebruiken.
 
achter de maan is alles beter
Neonlampje 11-10-02?21:16 Print reply

Posts: 14825
DIKKE KANKERHOER!!!!
Hj had een mailtje gestuurt of hij wel op 25kw-kenteken staat enzo..
blijkt dit dus niet het geval te zijn, hij schijtn dus 26kw te hebben!!!! DAMN!!!
oooh ik baaaaaal echt.. kutzoooi....
 
Nick - Administrator 11-10-02?21:18 Print reply

Posts: 4967
Ik weet er het fijne niet van, maar er waren toch verzekeringen die het niet zoveel uitmaakte als je er _iets_ boven zat?
En misschien dat ie in de loop der tijd wat pktjes is kwijt geraakt, en dat je hem kunt laten keuren als 25kW. Maar dat schijnt wel weer duur te zijn...
 

Dit topic is 4070 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved