Dat betekent dus dat als jij je koppel op een hoger toerental kunt vergroten met een bepaalde uitlaat, of je toerenbereik kunt vergroten, je meer vermogen hebt.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: colindevos1
heb je meer kracht met een uitlaat met een hoog toeren aantal of een laag toerenaantal? en heeft dat ook invloed op je snelheid en wat voor invloed?
Hangt er vanaf wat de rest van je setup is.
Dit bericht is gewijzigd door JeVeeHa op 23-6-2009 om 22:29 uur.
waarschijnlijk heb je bij een bepaald toerengebied een zo goed als constante kracht. De kracht blijft in dat gedeelte gelijk, maar het vermogen neemt toe, omdat het toerental toeneemt.
zo duidelijker?
Dit bericht is gewijzigd door cnorretje op 23-6-2009 om 22:41 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: cnorretje
waarschijnlijk heb je bij een bepaald toerengebied een zo goed als constante kracht. De kracht blijft in dat gedeelte gelijk, maar het vermogen neemt toe, omdat het toerental toeneemt.
zo duidelijker?
Dit bericht is gewijzigd door cnorretje op 23-6-2009 om 22:41 uur.
wat kom je dan aan met je formule waar koppel op gebaseerd is? je zegt dat dat constant is dus who fucking cares.
en kom ik dan nog wel door de keuring met uitlaat met hoog toerenaantal? want ik heb geen papieren meer en verzekering is ook allang weg staat 14 jaar stil dus ik denk dat die nergensmeer staat ingeschreven