weten jullie heel toevallig hoeveel het gaat kosten om een compleet blok te reviseren van een batavus mk2?
En is het ook handig om alles te laten zandstralen??
en opnieuw te spuiten en de stickers opnieuw te plakken??
ik kan de stikkers namelijk bij een vriend laten maken en we hebben ook een stoffeerderij gevonden voor het zadel...
betjuh
Dit bericht is gewijzigd door Betjuh op 23-6-2009 om 9:20 uur.
Verliefd geworden op de batavus mk2... hoe erg kan het zijn??:P
Maar er is natuurlijk wel een heel prijsverschil tussen revisies.
Ff goed zoeken loont dus wel. Zelf zou ik het niet bij zomaar iemand laten doen op marktplaats, maar wel bij een zaak.
okee dan... maar weet iemand dan een goede shop in de buurt van de achterhoek om mijn blok te reviseren?? (ik woon nl in de achterhoek.. ik ga b.v. niet helemaal naar amsterdam om mijn blok te reviseren..)
en zoals hierboven..: is het handig om alles te laten zandstralen?? of heb je dan de kans dat het kapot gaat door de roest?? oftewel: moet ik er dan allemaal nieuwe onderdelen voor kopen??
betjuh
Dit bericht is gewijzigd door Betjuh op 23-6-2009 om 11:48 uur.
p.s. ik maak voor deze vraag geen nieuwe topic aan: wat is de kleurcode van mijn batavus?? groen.. okee maar welke groen?? en de kleurcode..:P
Dit bericht is gewijzigd door Betjuh op 23-6-2009 om 11:54 uur.
Verliefd geworden op de batavus mk2... hoe erg kan het zijn??:P
Alwin Rikkers in de heelweg is een goed bedrijf om je blok naar toe te brengen! Anders zit er een Aalten nog een hobbier die blokken kan reviceren. Maar mijn voorkeur gaat uit naar Alwin Rikkers.(Goeie service en grote voorraad aan onderdelen en niet te vergeten blok word goed onderhanden genomen)
oke dankjewel aalten is btw 10 kilometer bij me vandaan dus dat kan wel:P
Quote:Oorspronkelijk gepost door: brammie
Alwin Rikkers in de heelweg is een goed bedrijf om je blok naar toe te brengen! Anders zit er een Aalten nog een hobbier die blokken kan reviceren. Maar mijn voorkeur gaat uit naar Alwin Rikkers.(Goeie service en grote voorraad aan onderdelen en niet te vergeten blok word goed onderhanden genomen)
groeten,
Bram
Dit bericht is gewijzigd door Betjuh op 23-6-2009 om 20:18 uur.
Verliefd geworden op de batavus mk2... hoe erg kan het zijn??:P
Je moet kijken of de blok nog wel rond te draaien is, en ook belangrijk bij die sachs motortjes is de onderkant, deze waren niet berekend op de pekel in Nederland en zijn vaak verot (ze hebben een hoog koolstof gehalte).
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!...
als ie rond draait dan ben je al best ver.
waarschijnlijk is alleen keerringen en olie vervangen voldoende om deze machine weer aan de praat te krijgen.
maar dat zullen ze in aalten wel voor je uitzoeken
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami